Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: محدوده چهارراه لاله (مرکز شهر) دامغان به دلیل شیوع کرونا، در زمان اوج تردد‌ها از ساعت ۱۹ الی ۲۲ تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

او افزود: این اقدام بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جلوگیری از تجمعات و برای حفظ سلامت شهروندان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجد به جزئیات اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: خیابان‌های منتهی به چهارراه لاله دامغان از میدان شهدا تا میدان امام، مسیر چهار راه باغ جنت به سمت چهارراه لاله و مسیر سه راهی شهید فلاحی به سمت چهارراه لاله مسدود است.

فرماندار دامغان اضافه کرد: با اجرای این طرح، تردد در شهر بسیار کاهش یافته است که امیدواریم با این کاهش تردد و قطع زنجیره انتقال، شیوع کرونا نیز کاهش پیدا کند.

او تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل رفت و آمد‌ها در دامغان نیز با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می‌شود.

فرماندار دامغان گفت: تنها راه شکست ویروس کرونا، قطع کردن زنجیره انتقال است و مردم باید در این زمینه کمک کنند و مهم‌ترین کمک آن‌ها نیز ماندن در خانه است.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقابله با شیوع ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا چهارراه لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر ریز شدن ۳۷۵ بند سنگی ملاتی و خاکی در نیکشهر

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیکشهر گفت: در پی بارش‌های اخیر در این شهرستان و ثبت بیش از ۱۱۰ میلی‌متر بارندگی در ایستگاه‌های باران سنجی ،۳۷۵ بند سنگی ملاتی و خاکی سریز شد و میزان ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت بند‌ها ذخیره و استحصال شده است.

جعفر ملکزهی افزود: آبگیری این طرح ها ضمن جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل رسوب و کاهش خسارت سیلاب تاسیسات شهری و روستایی و زیر بنایی منجر به تغذیه سفره‌های زیرزمینی و منابع آبی چشمه‌ها و قنوات در پایین دست روستا‌ها خواهد شد.

وی افزود: بارندگی‌ها و جمع شدن آب در پشت سازه‌های آبخیزداری اثرات قابل توجهی در کاهش اثرات خشکسالی و تامین بخشی از آب آشامیدنی در روستا‌های پایین دست دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیکشهر گفت: آبگیری این سازه‌ ها نقش زیادی در توسعه کشاورزی و جلوگیری از سیبلاب در این منطقه را دارد.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق
  • ذخیره ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت سازه‌های آبخیزداری نیکشهر
  • ذخیر ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت سازه‌های آبخیزداری نیکشهر
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سر ریز شدن ۳۷۵ بند سنگی ملاتی و خاکی در نیکشهر
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان