Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@15:38:47 GMT

آتش‌سوزی در انبار حاوی ۲۵۰ کپسول گاز مایع خوی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۳۳۳

آتش‌سوزی در انبار حاوی ۲۵۰ کپسول گاز مایع خوی

عباس پورحاجی روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص جزئیات این آتش‌سوزی افزود: این حادثه ساعت ١٧:۴۵ در کمربندی شهید «حجازی‌فر» رخ داد و بر اثر آن کپسول‌های موجود در انبار نیز دچار حریق شد.

وی ادامه داد:  خوشبختانه به علت جدا شدن سرسیلندر کپسول‌ها، انفجاری رخ نداد ولی دامنه آتش‌سوزی به دلیل وجود کپسول‌ها گسترش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با بیان اینکه بر اثر این آتش‌سوزی انبار نگهداری و یک انبار جانبی کاملا خسارت دید، اظهار کرد: این حادثه طی کمتر از ۱.۵ ساعت توسط ۲۵ نفر پرسنل و هفت دستگاه ماشین آتش‌نشانی کنترل و از گسترش آتش به انبارها و واحدهای تجاری و مسکونی در منطقه جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خوی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت، تصریح کرد: متاسفانه به دنبال بروز حریق و تجمع مردم، اطفای حریق با کندی روبه رو بود که پس از اخطارهای لازم این مشکل رفع شد.

وی اظهار داشت: علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا این آتش‌سوزی هم‌اکنون خاموش شده است و کاملا تحت کنترل قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش سوزی آتش نشانی سازمان آتش نشانی گاز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در برخورد وانت نیسان با سواری پژو در محور مواصلاتی جهرم، ۴ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به آتش سوزی در محور مواصلاتی جهرم به قیروکارزین، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهد کردند که وانت نیسان با ۴ سرنشین به شدت با سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین برخورد و منجر به آتش‌سوزی خودروها شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه هر ۲ راننده و سرنشینان وانت نیسان فوت (در مجموع ۴ نفر) و ۲ سرنشین سواری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه با توجه به حادثه آتش سوزی علت تصادف موکول به تحقیقات بعدی است، از شهروندان درخواست کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !