Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

منوچهر هادی کارگردان برجسته کشور که به تازگی فیلم «رحمان ۱۴۰۰» را با بازیگری بهرام افشاری تولید کرده است، پستی اینستاگرامی درباره درخشش افشاری منتشر کرده و موفقیت او در ایفای نقش‌های کاملا متفاوت را تحسین کرد.

" آفرین به تو بهرام
تفاوت بازی تو در نقش‌هایی که عهده دارش هستی و به آن جان میبخشی زیاد است و گاهی غیر ممکن.
بازی تو در کارگر ساده کجا
رحمان ۱۴۰۰کجا
فاراب سریال دل کجا
و بهتاش پایتخت کجا
چه ارتباطی بین این نقش‌ها ست؟
از نزدیک شاهد جنگ و تلاش برای احیای نقش‌های متفاوت در کارهایت هستم
شاهد نقش‌هایی که به درستی بازی نکردی
جایت در این سینما به درستی با وجود هنرمندت پر شده. لبریزمان کن از توانایی و لذت اینگونه دیدنت.
نمایان بمان مرد سخت کوش "

احمد مهران‌فر بازیگر سریال پر طرفدار «پایتخت ۶» تصویری از سکانس این سریال در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و مردم را به ماندن در خانه تشویق کرد.

" عشق هم شکل داره
شکل یه خانواده
ما هممون یه خانواده ایم
و در خانه می‌مانیم گُل "

ملیکا زارعی مجری کودک و نوجوان با نام هنری «خاله شادونه» ویدیویی از صداپیشگان برنامه تلویزیونی اش در پشت صحنه این برنامه منتشر کرد.

" اینم یه پشت صحنه از صدا‌پیشگان برنامه خاله شادونه که برای خودم خیلی حس خوبی داره حالا بماند که چجوری این دوستان در حالی که خاله مشغول اجراست دارن با موبایل از خودشون فیلم میگیرن یا به دلیل تبحر بالاست یا تمرکز انجام دو کار همزمان رو دارن یا کودک درونشون فوران کرده "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از سکانس‌های سریال «دلدادگان» را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

همایون شجریان هنرمند موسیقی کشور ویدیویی از هوای بارانی باغ منتشر و متنی درباره زیبایی‌های طبیعت نوشت.

" برای شنیدن نهایت خلوص زیباییِ صدای باران بر زمین و درب و پنجره بهتر است پیرامونت سکوت محض باشد، هیچ صدایی نباشد جز آنچه در اختیار تو نیست. زیبایی‌های بسیاری می‌بینی، شسته شدن تن درختان و نعمت باران و صدای بلبلان عشق را به وضوح می‌شنوی. ذهنت پَر می‌کشد به دور افکار لذّت بخش بسیار و به دلت چنگ می‌اندازد خاطره ها.
اما این کافی نیست، یک قدم پیش‌تر باید رفت، قدم آخر. حالا باید در ذهنت هم سکوت باشد تا خالصانه‌ترین لحظه شنیدن را تجربه کنی. در چنین لحظه‌ای تنها صدا می‌ماند و زیباییِ جاری. بی پرده خواهی دید آنچه تا به حال صد بار پیش چشمت ندیده ای.
همه چیز حتی خودت حذف می‌شوی و غرق می‌شوی. وصال اتفاق افتاده است و تو رها شده‌ای در آن. معشوق به رقص و آواز در آمده و تو او را از خویش تشخیص نمی‌دهی. اگر با ارزش‌ترین داشته انسان خودش باشد، در این لحظه با ارزش ترینت را به دست فنا و فراموشی داده‌ای تا مانند کودکی سبکبال، با زندگی باشی. جرا ت بسیار می‌خواهد اگر عادت به این بازی سکوت نداشته باشی. امتحان کن ارزشش را خواهد داشت.
(این اتاق و باغچه امرداد ماه سال پیش میزبان پدر بوده است و صفای آن حضور.
مدامم به آن می‌کشاند فروردین ۹۹ ) "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نجم الدین شریعتی مجری صدا و سیما به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) کلیپی در صفحه اش منتشر کرد.

" ماه ِتمام!
چه بغضی نهفته در نام تو و مولایت حسین
که ناخواسته دل را می‌شکند!
باران و آسمان گرفته‌ی تهران وسوسه ام می‌کند
به شنیدن دو خط روضه...
حتی در روز میلادت!
ابوفاضل!‌ای قبله‌ی ابر‌های بار آور تو!
دریا به نماز ایستاده در تو
باران که گرفته است تسبیح به دست
دارد صلوات می‌فرستد بر تو "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

داریوش فرضیایی مجری کودک و نوجوان با نام هنری «عموپورنگ» با انتشار ویدیویی از خودش درحال ورزش کردن، یکی از راه‌های سرگرم شدن در روز‌های قرنطینه را ورزش کردن معرفی کرد.

" سلام دوستان
یکی دیگه از کار‌هایی که باعث میشه تو این روزا از خونه موندن حوصله مون سر نره ورزش کردنه
بالاخره باید خودمون رو سرگرم کنیم تا انشاالله این روز‌های کرونایی تموم بشه و دوباره گرد هم جمع بشیم، خلاصه اینکه تو خونه بمونیم تا کرونا رو شکست بدیم "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی بازیگر سینما بازیگر سینما و تلویزیون موسیقی ایرانی بازیگر معروف کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، این کارگردان سینما در متنی کوتاه چند روز پس از درگذشت رضا داودنژاد نوشت: «همه از او هستیم و به او باز می‌گردیم. از همدردی‌ها، همدلی‌ها، تسلیت‌ها، تماس‌ها، پیام‌ها و مشارکت در سوگواری‌های دلسوختگان عزیز رضای دلبندم، قلبا ممنونم و تشکر می‌کنم. غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که از چندماه قبل در پی عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، سیزدهم فروردین‌ماه از دنیا رفت. رضا داودنژاد که متولد اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود، سال ۱۳۹۱ عمل پیوند کبد انجام داد و پس از آن با بهبود شرایط جسمی فعالیت‌های هنری خود را از سر گرفت.

او در طول سال‌های کاری خود در فیلم‌های متعددی همچون «مصائب شیرین»، «کلاس ‌هنرپیشگی»، «هوو»، «بچه‌های بد»، «لامینور»، «هشت‌پا» و «بیرو» بازی کرده بود که بخشی از آنها فیلم‌های پدرش علیرضا داودنژاد بود.

علیرضا داودنژاد آخرین همکاری‌اش با پسرش رضا (داودنژاد) «مصائب شیرین ۲» است که هنوز رنگ پرده ندیده است، فیلمی که در سال ۹۸ مجوز نمایش گرفت اما هنوز شرایط اکرانش فراهم نشده است.

رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و با حضور محمدرضا داودنژاد، بازیگران «مصائب شیرین٢» هستند.

این فیلم ۲۰ سال پس از «مصائب شیرین» ساخته شده و در در خلاصه داستانش آمده است: «دختری برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادر را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی گذشته خود را مرور می‌کنند تا به آنچه موجب فاصله گرفتن فرزند از آن‌ها و برگزاری جداگانه جشن تولد شده پی ببرند.»

فیلم مصائب شیرین ۲ در انگلستان ساخته شده است و در آن به موقعیت جوانان دو تابعیتی هم می‌پردازد که علاقه‌مند سفر به ایران و احتمالا فعالیت در وطن هستند.

گریه بی امان طناز طباطبایی در مراسم زنده یاد رضا داوودنژاد | عکس

کد خبر 844884 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • متنی که پدر رضا داوودنژاد منتشر کرد
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد