Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@17:58:11 GMT

تاریخ جدید افتتاحیه المپیک توکیو لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۳۹۰

تاریخ جدید افتتاحیه المپیک توکیو لو رفت

آفتاب‌‌نیوز :

بدنبال شیوع سریع ویروس کرونا، کمیته بین المللی المپیک و سازماندهندگان المپیک توکیو در نهایت در برابر فشارهای گسترده ورزشکاران، فدراسیون های ورزشی وکمیته های ملی المپیک تسلیم شده و سه شنبه هفته گذشته با تعویق این رویداد و موکول کردن آن به سال آینده میلادی موافقت کرده اما تاریخ دقیق برگزاری را اعلام نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم نهایی کمیته بین المللی المپیک طی چند هفته آینده اعلام می‌شود اما براساس اظهارات منابعی که به شرط حفظ هویت و به منظور پایبندی به دستورالعمل این نهاد جهانی حاضر به گفت‌وگو شده اند، ۲۳ جولای ۲۰۲۱ تاریخ دقیق و جدید برگزاری المپیک توکیو خواهد بود.

رادیو تلویزیونی ملی ژاپن نیز روز گذشته خبر مشابهی را در خصوص شروع این رویداد از ۲۳ جولای ۲۰۲۱ منتشر کرد.

با توجه به تقویم ورزشی سال ۲۰۲۱ که مقامات مسوول المپیک را برای انتخاب تاریخی جدید تحت فشار قرار داده است، تصمیم انتخاب تاریخی مشابه تاریخ قبلی برای برگزاری المپیک توکیو چندان هم غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسد؛ علاوه بر این، تاریخ مذکور بهترین زمان برای شرکت رسانه ای ان‌بی‌سی یونیورسال آمریکا است؛ شرکتی که برای پخش هر دوره از بازی‌های المپیک بیش از یک میلیارد دلار به عنوان حق پخش پرداخت می کند.

با این حال، این بدان معنا است که المپیک باز همچنان در گرمترین روزهای توکیو برگزار خواهد شد؛ موضوعی که پیش از این هم دشواری و نگرانی هایی را برای مقامات به وجود آورده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: المپیک توکیو ویروس کرونا المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری سه هفته پایانی این رقابت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سهیل مهدی با اعلام اینکه ساعات برگزاری مسابقات لیگ برتر در سه هفته پایانی این رقابت‌ها همزمان خواهد بود تاریخ برگزاری این سه هفته را اعلام کرد.

با اعلام مهدی ابتدا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ بیست‌وششم و بیست‌وهفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.سپس بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر سی‌ویکم اردیبهشت و یکم خرداد انجام می‌شود.

هفته بعد این رقابت‌ها یعنی هفته بیست و نهم پنجم و ششم خردادماه برگزار خواهد شد و در نهایت زمان انجام مسابقات هفته پایانی که هفته سی ام خواهد بود دهم و یازدهم خرداد است.

بعد از آن اردوی تیم ملی برای دو بازی پایانی مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان که هفدهم و بیست‌ودوم خرداد خواهد بود، برگزار می‌شود و زمان بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی بعد از پایان اردوی تیم ملی و مسابقاتش انجام می‌شود.

با اعلام مهدی احتمالاً این دو بازی در هفته آخر خرداد برگزار خواهد شد هر چند احتمال اینکه فینال حذفی در تاریخ اول تیر برگزار شود نیز وجود دارد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 745023

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • برگزاری اولین حراج خرده فروشی سال ۱۴۰۳ در گیلان
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • افتتاحیه مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت