Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:26:44 GMT

هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۵۱۲

هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ،گفت: آسمان مازندران امروز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه، صاف تا نیمه ابری ازاواخر روز ابری در غرب استان با احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود.

او افزود:هوای مازندران روز سه شنبه ۱۲ فروردین ماه نیمه ابری تا ابری گاهی با بارندگی (در مناطق سردسیرکوهستانی با بارش برف و باران)، وزش باد و احتمال رعدوبرق، پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسدی گفت:وضعیت جوی مازندران روز چهارشنبه ۱۳ فروردین ماه صاف تا نیمه ابری، خواهد بود.
او افزود:آسمان استان روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه نیمه ابری گاهی افزایش ابری بویژه در غرب استان با رگبار پراکنده، پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز جمعه ۱۵ فروردین ماه صاف تا نیمه ابری از اواخر روز ابری با بارش پراکنده باران خواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران بارش پراکنده باران بارش برف و باران فروردین ماه نیمه ابری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا انتهای هفته در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در بعضی ساعات غبار محلی و روند افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز سه شنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق در بعضی ساعات و چهارشنبه و پنج شنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با گاهی افزایش غبار است و برای روز جمعه نیز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6079565

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران