Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی پلیس استان مرکزی موارد استثنا ممنوعیت تردد روزهای 11 تا 13 فروردین را اعلام کرد.

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ "سیدعلی حسینی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اینباره گفت: در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راهور استان نسبت به اعمال محدودیت تردد در تمامی معابر شهری استان اقدام خواهد کرد، لذا رانندگان از تردد با وسیله نقلیه خود اجتناب کنند، در غیر این صورت علاوه بر اعمال قانون به مبلغ ۵ میلیون ریال، خودرو آنان توقیف و به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز یازدهم، این ممنوعیت تردد شامل کارمندان دولت که در حین تردد به محل های خدمت خود هستند، نیست و همراه داشتن کارت شناسایی الزامی است. دیگر شهروندان می بایست از هرگونه تردد در  تاریخ های اعلامی خودداری کنند. در تاریخ ۱۲ و سیزدهم فروردین، این ممنوعیت تردد تشدید شده و شامل کلیه شهروندان اعم از کارکنان دولت نیز خواهد شد .

حسینی موارد استثنای ممنوعیت تردد را تنها شامل خودروهای امدادرسان از قبیل مراکز درمانی و بیمارستان ها،  آتش نشانی، اداره برق، شرکت گاز، آبفا و معدود واحدهای صنفی دانست که مجوزهای لازم از فرمانداری‌ها به آنها ارائه شده باشد.

وی افزود: کارکنان دستگاه های خدمات رسان و صنوفی که با هماهنگی فرمانداری ها و پلیس در این سه روز بنا بر اضطرار بایستی فعال باشند، در حین تردد به محل کار خود حتما نسبت به همراه داشتن  مدارک شناسایی و مجوزهای مربوطه که حاکی از  حضور آنان در محل خدمت است، اقدام کنند (در صورت احراز تردد غیرضروری برای این قبیل خودروها نسبت به اعمال قانون این گونه خودروها نیز اقدام خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: هرگونه تردد خودروها با پلاک های غیر بومی در سطح شهرها کاملا ممنوع بوده و در صورت مشاهده این خودروها برابر ابلاغیه های قبلی نسبت به اعمال قانون این قبیل خودروها اقدام خواهد شد و در صورتی که رانندگان این خودروها قصد عزیمت به شهر مقصد خود را دارند، باید بدون ورود به محدوده شهرها از کنارگذر شهری تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، از خروج خودروهای بومی از محدوده محل سکونت به خارج از محدوده شهری خودداری می شود و هر گونه تجمع در اماکن عمومی، بوستان ها و پارک ها طی این 3 روز بویژه در روز 13 فروردین ممنوع بوده و پلیس با افراد خاطی برخورد کرده و وسایل نقلیه برابر شرح اعلامی اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس ممنوعیت تردد خودروها ممنوعیت تردد اعمال قانون استان مرکزی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول قنبری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد تصادفات از ۲۴ اسفند سال قبل تاکنون در جاده‌های استان بوشهر ۲۰۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۰۲ مورد تصادف، ۶۰ درصد کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه ترددهای درون استانی از ۲۴ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش یافته است افزود: تردد خودروها در محورهای ورودی استان ۶ درصد و خروجی هفت درصد در ۱۴ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا روز گذشته تعداد تلفات جاده‌ای استان بوشهر بر اثر تصادف خودروها ۱۵ نفر بود که امسال به پنج نفر کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: در ۱۴ روز گذشته ۱۶۷ نفر بر اثر تصادف خودروها در جاده‌های استان بوشهر مصدوم شدند که با توجه به تعداد مصدومین در مدت مشابه سال قبل به تعداد ۱۵۷ نفر، ۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نداشتن تمرکز کافی و بی‌توجهی راننده به جلو عامل اصلی تصادفات جاده‌ای و شهری است، تصریح کرد: خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت زیاد از دیگر عوامل تصادفات به شمار می‌رود.

کد خبر 6064299

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال