Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@11:54:15 GMT

احتمال طغیان رودخانه، کنارگذرهای شیراز را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۶۲۷

احتمال طغیان رودخانه، کنارگذرهای شیراز را مسدود کرد

مجتبی زوربخش شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش باران و با هدف حفظ ایمنی تردد و عبور و مرورها وسایل نقلیه، کنارگذرهای شیراز مسدود شد. 

وی ادامه داد: این مسدودی از شامگاه شنبه آغاز شد و با توجه به اینکه شامگاه یکشنبه بارش باران و تگرگ در شیراز شدت گرفته و این بارندگی در بازه زمانی کوتاه اما با شدت بالا بود که در جهت حفظ ایمنی شهروندان و تردد وسایل نقلیه کنارگذرها همچنان مسدود مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از شامگاه شنبه نهم فروردین ۹۹ که این مسیرها مسدود شده کماکان نیز این انسداد به جای خود باقی است و این روند تا فروکش کردن وضعیت بارندگی که احتمالا تا اواسط روز دوشنبه خواهد بود باقی می ماند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در ادامه بیان کرد: مردم شیراز در پی شیوع بیماری کرونا مشارکت خوبی در قطع زنجیره انتقال این بیماری داشته‌اند و بر همین اساس سطح تردد در این کلانشهر به شدت کاهش یافته و بار ترافیکی در کنارگذرها نیز بسیار محدود است اما به دلیل حفظ ایمنی همین میزان اندک ترددها و احتمال طغیان رودخانه خشک این محورها تا اطلاع ثانوی و کاهش بارندگی‌ها مسدود خواهد ماند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر رودخانه خشک از مسیر خود در هیچ نقطه‌ای طغیان نکرده و برای اطلاع از این روند بصورت مداوم دوربین‌های نظارت تصویری کنترل و رصد می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس پیش از این با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی تا فردا دوشنبه ۱۱ فروردین، بر تداوم هوشیاری مردم و مسوولان برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از سیلاب تاکید کرد.

رحیم آزادی در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه تا فردا دوشنبه در فارس خواهد بود و عمده بارش‌ها را نیز در جنوب شرقی استان خواهیم داشت.

پیش از این سامانه بارشی روزهای نخست فروردین ماه جاری در استان فارس موجب فوت هفت نفر و خساراتی افزون بر ۶ میلیارد ریال شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جنوب شرقی شهرداری مدیریت بحران معاون حمل و نقل و ترافیک وسایل نقلیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، یزدان افشاری‌پور، صبح چهارشنبه گفت: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی راه ارتباطی ۱۲ روستا در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد.

وی با بیان اینکه محور ارتباطی عنبرآباد به بخش اسماعیلی به دلیل طغیان رودخانه زاروکی مسدود شده و رانندگان می‌تواند از مسیر کنار صندل تردد نمایند افزود: بارش شدید باران به مزارع کشاورزی و راه‌های شهرستان عنبرآباد خسارت وارده کرده است.

کد خبر 6080653

دیگر خبرها

  • ببینید | طغیان کم‌ سابقه رودخانه سرباز و مسدود شدن محور ترانزیتی راسک - چابهار
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • فعالیت سامانه پر بارش، امروز در فارس