Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:06:13 GMT

۲۵۰۰ واحد صنفی متخلف در لرستان پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۶۳۴

۲۵۰۰ واحد صنفی متخلف در لرستان پلمب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح تعطیلی اصناف غیر ضرور بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان تاکنون بیش از ۴۹ هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان انجام شده است.

وی، ادامه داد: بر همین اساس ۲ هزار و ۵۳۰ واحد صنفی با دستور مقامات قضائی پلمپ شده، از هزار و ۳۸۰ واحد تعهد گرفته شده و ۳ هزار و ۹۶۰ واحد صنفی نیز تذکر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، عنوان کرد: روند نظارت و بازرسی برای تعطیلی اصناف غیر ضرور با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها به صورت مستمر در شهرهای مختلف استان در حال انجام است و مطمئناً در جهت حفظ سلامت هم استانی‌های لرستانی با افراد متخلف برخورد می‌شود.

صفی خانی در ادامه ضمن تشکر از صاحبان صنوف غیرضرور که اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده‌اند، افزود: باید از اغلب صاحبان واحدهای صنفی که با وجود تمامی مسائل و کاستی‌ها به صورت خود جوش اقدام به تعطیلی اصناف خود کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

وی، گفت: با توجه به اهمیت تعطیلی اصناف غیر ضرور اکیپ‌های نظارتی علاوه بر هسته مرکزی شهرها بر مناطق حاشیه‌ای نیز نظارت کرده تا شاهد تعطیلی کامل اصناف غیر ضرور باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اظهار داشت: در لرستان حدود ۵۶ هزار واحد صنفی وجود دارد که از این میزان ۱۸ هزار واحد در مرکز استان در حال فعالیت هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان واحد صنفی متخلف بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اصناف غیر ضرور تعطیلی اصناف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان