Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه آمل با مشارکت شهرداری، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، چهارمین کارگاه خط تولید ماسک جهت مبارزه با بیماری کرونا را در این شهرستان راه‌اندازی کرد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، فرماندهی سپاه ناحیه آمل در ادامه فعالیت‌های خود جهت مبارزه با بیماری کرونا، چهارمین کارگاه تولیدی خود را مبنی بر قرارگاه پدافند زیستی ضدعفونی خودروها را با مشارکت شهرداری آمل، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی این شهرستان افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

جانشین فرمانده ناحیه سپاه آمل در حاشیه افتتاح این قرارگاه زیستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه پدافند زیستی سپاه ناحیه آمل در ادامه با مبارزه با بیماری کرونا فعالیت‌هایی که داشته در عرصه مراحل ضدعفونی خودروها در ورودی شهر دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: با همت گروه‌های جهادی به ویژه قرارگاه امام رضا(ع) به مدت سه روز به صورت شبانه روزی در این مرحله با همکاری شهرداری آمل، بسیج سازندگی و گردان امام حسین(ع) به فعالیت می‌پردازند.

سرهنگ مهدی فلاح افزود: این مرکز به صورت شبانه‌روزی حدود چهار هزار لیتر محلول ضدعفونی را برای شستشوی خودروها را انجام می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آمل نیز با بیان اینکه پس از تشکیل قرارگاه زیستی در سپاه ناحیه آمل مبنی بر پیشگیری از شیوع کرونا، بسیج سازندگی شهرستان با همکاری گروه‌های جهادی، اقدام به تشکیل چهار کارگاه کرده است، گفت: از این کارگاه‌ها، دو کارگاه به تولید ماسک و گان و دو کارگاه دیگر به تولید محلول ضدعفونی برای سطوح می‌پردازند.

کشف انبار بزرگ احتکار مواد ضدعفونی ‌در اردبیل به همت سازمان اطلاعات سپاهسپاه تبریز در میدان مبارزه بیولوژیک با کرونا /حضور 12 هزار بسیجی در ضدعفونی شهرنیروی دریایی سپاه در گیلان تیم‌ عملیاتی مقابله با کرونا راه‌اندازی کرد / آمادگی سپاه برای کمک به مدافعان سلامت

احمد علی یگانه با اشاره به اینکه در کارگاه‌های محلول ضدعفونی تاکنون بیش از  330 هزار یک محلول تهیه و در سطح شهرستان توزیع شده است، بیان کرد: این کارگاهها از طریق پایگاه‌های مقاومت روستایی نیز بر مبنای تعداد خانوار با هماهنگی فرماندهی به توزیع این محلولها در سطح روستاهای شهرستان پرداخته است. اکنون نیز در مرحله دوم سطح شهر در حال توزیع و در روستاها این توزیع آغاز ‌شده است.

وی با بیان اینکه در بخش تولید ماسک و گان درمانی به طور روزانه حدود هزار عدد ماسک و گان درمانی توسط خیاطان جهادگر با اولویت تامین بیمارستان‌های درگیر انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در صورت مازاد تولید این ماسک‌ها از سوی کارگاه‌ها به دست شهروندان آملی می‌رسد.

انتهای پیام/ 684/ش

R41358/P/S6,74/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی سپاه ناحیه آمل پدافند زیستی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی