Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@13:43:50 GMT

ترکیه آب شهر الحسکه سوریه را مجدداً قطع کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۶۷۷

به گزارش فارس، ارتش ترکیه و تروریست‌های تحت حمایت آن بار دیگر آب شهر الحسکه و شهرک‌های اطراف آن را قطع کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از رئیس اداره آب الحسکه گزارش داد:« رژیم اشغالگر ترکیه و مزدوران آن بار دیگر پمپاژ آب از ایستگاه علوک در حومه راس العین به شهر الحسکه و شهرک‌های اطراف آن را قطع کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود العکله با بیان اینکه از ساعت  ۱۰ شب روز گذشته مجددا آب الحسکه بی دلیل قطع شده است، گفت: «اقدام ترکیه و مزدورانش نقض آشکار و جنایت ضد بشری علیه  بیش از نیم میلیون نفر از اهالی شهر الحسکه و شهرک‌های مسکونی آن است که باعث بیش‌تر شدن رنج و مشقت آنها می‌شود.

این برای سومین بار در یک ماه گذشته است که ارتش ترکیه و مزدوران تروریست آن آب شهر الحسکه را قطع می‌کنند.

سازمان‌های مردمی سوریه همچنین اقدام عامدانه ترکیه در محروم کردن ساکنان شمال شرق سوریه از آب آشامیدنی را بر خلاف تمامی قوانین بین‌المللی و «جنایت جنگی» توصیف کردند.

ارتش و تروریست‌های حامی ترکیه از تاریخ ۲۱ مارس (دوم فروردین) اقدام به قطع دوباره آب ایستگاه پمپاژ «علوک» کرده‌اند. ایستگاهی که عمده آب مورد نیاز شهر «الحسکه»، «تل تمر»، اردوگاه آوارگان «الهول» و «العریشه» را تأمین می‌کند. ارتش ترکیه پیش از آن نیز در دو مرتبه یک بار در اکتبر ۲۰۱۹ و و دیگر بار در ۲۴ فوریه گذشته اقدام به این کار کرده بودند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شهر الحسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی چهارشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش با اشاره به انجام عملیات «وعده صادق» توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: این عملیات مقتدرانه نقطه عطفی نه تنها در معادلات منطقه‌ای بلکه در سطح جهانی بود.

وی ادامه داد: با این حال باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد که عملیات «وعده صادق» تنها یک اقدام نظامی تنبیهی در پاسخ به گستاخی‌های رژیم جعلی صهیونیستی بود نه یک عملیات انتقامی گسترده و همه جانبه چرا که مقام معظم رهبری پس از تجاوز صهیونیست‌ها به کنسولگری کشورمان در دمشق فرمودند این رژیم به طور حتم تنبیه خواهد شد.

فرمانده لشگر ۲۱ حمزه با تاکید بر اینکه با وجود اجرای این عملیات وارد مواجهه جدی با رژیم کودک کش و موقت صهیونیستی نشده ایم، گفت: عملیات «وعده صادق» با درایت رهبر معظم انقلاب و در سایه وحدت و همدلی همه قوا صورت گرفت و امروز نیروهای مسلح و به ویژه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارند که اگر رهبری اراده کنند هر نقطه‌ای را برای دفاع از کیان ایران اسلامی با خاک یکسان کنند.

کد خبر 6081396

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • آمریکا مجددا در خاورمیانه آتش به پا کرده است
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • وعده صادق باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی اسرائیل در جهان شد
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • «تردز» در ترکیه تعطیل شد