Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:41:24 GMT

شناخت خدا مهمترین شرط اجابت دعا است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۰۶۹۶

شناخت خدا مهمترین شرط اجابت دعا است

حجت الاسلام علی لرستانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معرفت و شناخت خدا مهم ترین شرط مستجاب شدن دعا است افزود: همین که انسان به یاد خدا می افتد و از او می خواهد و به او پناهنده می شود عنایت پروردگاراست  و انسان باید از این بابت سپاسگزار خدای سبحان باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز اظهار داشت:مهم ترین مانع در سر راه اجابت دعا گناه است، گناه در محضر پروردگار یک نوع بی ادبی و بی حیایی است، اگر ما نافرمانی خدا کنیم بعد از او چیزی بخواهیم  نباید توقع داشته باشیم که خدا با گشاده رویی به خواسته ما جواب مثبت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: گناه به تدریج یقین انسان را به خدا و پیامبر کم می کند و سبب می شود که انسان  پروردگار و آیات او را تکذیب کند.

وی ادامه داد: دعا اظهار نیاز عبد به درگاه بی نیاز است، درست است خداوند کریم است، ولی در عین حال حکیم نیز بوده و جود و کرمش از حکمت او تجاوز نمی کند، خداوند بخیل نیست او بر طبق حکمت خود به خواسته بنده هایش پاسخ می دهد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانسی از سریال گناه فرشته که حرص همه را درآورد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به تازگی سکانسی از سریال گناه فرشته در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته. کاربری به نام بابانو در توئیتر با انتشار یک سکانس جنجالی این سریال نوشت: گناه فرشته نمونه بارز زن مودی رو نشون داد، مهتاب چقد شهاب حسینی رو اذیت کرد که فرشته باید اعدام شه حالا میگفت نکنه گناهکار نبوده!

منبع: برترین‌ها

tags # سریال گناه فرشته ، شهاب حسینی ، پردیس پورعابدینی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • (تصاویر) رقص دلقک با کودکان بی‌گناه قربانی جنگ غزه
  • حکمت نهی از «دروغ گفتن به شوخی» چیست؟
  • ببینید | بیان چه جملاتی در اجابت دعا مؤثر است؟
  • سکانسی از سریال گناه فرشته که حرص همه را درآورد + ویدئو
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • تمام این ۱۲ سال، منتظر این اخبار بودم
  • در تمام این ۱۲ سال، منتظر این اخبار بودم
  • اردوغان به پاپ نامه نوشت