Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که همه کشورهای جهان درگیر بحران ویروس کرونا هستند،‌ آمریکا با ادامه و وضع تحریم‌های ظالمانه، جان مردم ایران را هدف گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جهان درگیر بحران همه‌گیری کرونا است و آمار مبتلایان به این بیماری ساعت به ساعت افزایش می‌یابد. ایران نیز مانند بقیه کشورها به دنبال حفظ جان شهروندان خود است و علاوه بر دولت، مردم نیز برای مقابله با این بیماری خطرناک، بسیج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این میان ایالات متحده آمریکا همچنان به دشمنی خود با ایران ادامه می‌دهد و علاوه بر پافشاری بر سیاست فشار حداکثری، در بحبوحه این بحران، تحریم‌های جدیدی را هر چند روز یک بار علیه ایران اعلام می‌کند.

 

این تحریم‌ها مردم ایران و سلامتی بیماران را مستقیماً هدف گرفته‌اند و از این رو اعتراض همه جانبه به آن ضرورت فزاینده‌ای پیدا کرده است.

 

جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در اعتراض به این تحریم‌ها و تشدید آن‌ها از مردم خواسته‌اند تا با امضای یک طومار چند زبانه، اعتراض خود به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا را که جنایت علیه بشریت نیز هست، اعلام کنند.

 

این طومار در نشانی اینترنتیhttp://www.corona2plus.com/ قابل دسترس است و افراد می‌توانند با وارد کردن نام و ایمیل خود، آن را امضا کنند.

 

علاوه بر پوسترهایی نیز برای نشر در شبکه‌های اجتماعی درنشانی http://www.corona2plus.com/Corona2/En/Content/9/0قرار دارد تا به صورت تصویری نیز مخالفت مردم با تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشان داده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصدق ملک طی گفت‌وگویی در شبکه جیو نیوز پاکستان پیرامون مسائل مرتبط با خط لوله گاز ایران و پاکستان اظهار داشت: ما صادقانه در تلاش برای پیشبرد این پروژه هستیم و این تعهد را بار‌ها به برادران ایرانی خود منتقل کرده‌ایم.

وی در واکنش به سنگ اندازی آمریکا در مسیر اجرای پروژه مشترک گازی با ایران گفت: پاکستان قطعا به تماس‌های خود با طرف آمریکایی درخصوص معافیت تحریمی ایران ادامه خواهد داد.

وزیر نفت پاکستان افزود: از آنجایی که عراق، ترکیه و یا جمهوری آذربایجان قادر به بهره‌گیری از معافیت تحریمی هستند پس پاکستان نیز باید بتواند از این امتیاز برای اجرای خط لوله گاز ایران بهره‌مند شود.

وی به زعم خود افزود که تحریم‌های آمریکایی ممکن است با ۵ روش بر پاکستان اعمال شود که شامل تبادل ارز با ایران، همکاری با شرکت‌های اصلی مرتبط با صادرات گاز ایران و اتصال مستقیم به زیرساخت‌های گازی این کشور است لذا ما با طرف‌های ایرانی در ارتباط هستیم که چگونه بدون تاثیر پذیری از تحریم‌ها بتوانیم گاز ایران را وارد پاکستان کنیم.

وزیر نفت پاکستان تاکید کرد: ما قطعا درصدد دریافت معافیت تحریمی از آمریکا خواهیم بود و همزمان به کشور برادر خود ایران نیز اطمینان می‌دهیم پاکستان به پروژه گاز متعهد و خواهان سرمایه‌گذاری روی آن است.

براساس این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه سنگ اندازی‌های کشورش در مسیر همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد اعلام کرد که واشنگتن از ادامه اجرای طرح ساخت خط لوله انتقال گاز میان ایران و پاکستان حمایت نمی‌کند.

وی در عین حال تصریح کرد: ما همیشه به همه هشدار می‌دهیم که تجارت با ایران خطر برخورد با تحریم‌های آمریکا را به دنبال دارد و به همه توصیه می‌کنیم این موضوع را با دقت بررسی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان