Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: شب‌های کرونایی فرصتی است تا بهانه‌های‌مان برای خوشبختی را با نگاهی نو دوباره مرور کنیم.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در دلنوشته‌ای که در اینستاگرام منتشر کرد، نوشت:
«کرونا خیلی از جلسات ما را تعطیل کرده است. تا یادم می‌آید سال‌های سال است که زودتر از نیمه‌شب به خانه نرفته‌ام. در دهه شصت و همچنین دوران وزارت، بسیاری اوقات محل خواب و کارم یکی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روزها به اجبار به وقت نماز مغرب، در خانه‌ام. کرونا و تنهایی باعث کوچ شامگاهی‌ام به فضای مجازی شده است.
یکی از دانشجویان قدیمی رشته رسانه‌ام، دستی بر سینما و هنر هم دارد، امروز نقاشی به عنوان تابلوی خوشبختی برایم فرستاد. ناظم حکمت شاعر بزرگ ترکیه‌ای از عابدین دینو می‌پرسد، می‌توانی خوشبختی را نقاشی کنی و عابدین در پاسخ، شاهکاری را خلق می‌کند که سرشار از امنیت، مهربانی و لبخند است و پول و دارایی نقش چندانی در این اثر ندارد. خیلی از ما باید در خصوص مفهوم خوشبختی تامل کنیم. این شب‌های کرونایی فرصتی است تا بهانه‌های‌مان برای خوشبختی را با نگاهی نو دوباره مرور کنیم.»

لینک کوتاه: asriran.com/0031aT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • انتقام سپاه از اسرائیل دل مردم را شاد کرد
  • زنگ نقاشی در دل مزارع گندم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • آرتتا: فرصتی تاریخی داریم که به حق‌مان برسیم