Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  رئیس کل دادگستری استان فارس دقایقی پیش با تأیید خبر نا آرامی در زندان عادل آباد شیراز گفت: از ساعت 22 مورخ 10 فروردین در دو بند از زندان عادل آباد شیراز شاهد نا آرامی بودیم که این امر توسط نیروهای امنیتی زندان و یگان های امدادی تحت کنترل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: در این دو بندی که زندانیان آن اقدام به درگیری کرده بودند زندانیان با جرائم خشن و‌ خاص نگهداری می شوند که مشمول هیچ گونه تسهیلات نمی شوند.

وی افزود: در پی این ناآرامی زندانیان این دو بند اقدام به شکستن برخی نرده ها و دوربین های مدار بسته نمودند که با ورود نیروهای حفاظتی زندان و یگان های انتظامی و امنیتی موضوع تحت کنترل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هیچگونه آسیبی به زندانیان و نیروهای حفاظتی و انتظامی و اقدام به فراری در پی این حادثه گزارش نشده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها دادگستری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص داروهای ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

کد خبر 6087850

دیگر خبرها

  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان