Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره اسپرز سینگال مهمی برای رئال مادرید و یوونتوس ارسال کرد.

طرفداری- هری کین در تاتنهام به افتخارات فردی بسیار زیادی رسیده است اما همچنان در حسرت کسب جام با این تیم به سر می برد. او تایید کرد به همین دلیل شاید در آینده احتمال ترک اسپرز را درنظر بگیرد.

هری کین در لایو اینستاگرام خود در مورد ترک تاتنهام و پیوستن به تیم هایی چون رئال مادرید یا یوونتوس گفت:

از آن سوالاتی است که نه می توانم بگویم بله و نه می توانم بگویم خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپرز را دوست دارم و همیشه عاشق این تیم خواهم ماند اما همیشه گفته ام که اگر حس کنم که از نظر تیمی پیشرفت نمی کنیم یا در مسیر درستی نیستیم، نمی خواهم فقط به خاطر علاقه ام در تیم بمانم. بازیکن بلندپروازی هستم. می خواهم پیشرفت کنم و بهتر شوم. می خواهم یکی از برترین بازیکنان جهان باشم.

همه چیز به دستاوردها و روند پیشرفت تیم بستگی دارد بنابراین نمی توانم به طور قطعی بگویم تا ابد در تاتنهام خواهم ماند یا خیر. در سال های اخیر تیم فوق العاده ای داشته ایم اما به دلایل مختلف نتوانستیم جام ببریم. دوست دارم در بازی هایمان عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم قهرمان بشویم. اگر از بیرون به ترکیب تاتنهام نگاه کنید، تیمی به نظر می رسیم که توانایی این کار را داریم.

پذیرش برخی چیزها سخت است. فردی هستم که می خواهم در هر کاری که انجام می دهم، برنده باشم. وقتی به خواسته خود نزدیک می شوید اما به آن نمی رسید، شرایط سخت می شود. می خواهم به افتخارات تیمی برسم و برنده جام ها شوم. می خواهم قبل از اینکه دیر شود، به این مهم برسم. خواهیم دید که در آینده چه خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم

زانیولو که زمانی از او به عنوان یکی از بزرگترین استعدادهای دنیای فوتبال یاد می‌شد، آینده مبهمی دارد و مشخص نیست که فصل آینده برای کدام تیم به میدان خواهد رفت

طرفداری | نیکولو زانیولو که به طور قرضی برای استون ویلا بازی می‌کند، به احتمال زیاد در پایان فصل به گالاتاسارای بازخواهد گشت تا در فوتبال ترکیه به بازی ادامه دهد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه چند باشگاه ایتالیایی از جمله لاتزیو به زانیولو شنیده‌شده‌اند و همین موضوع بهانه‌ای شد تا کوریره دلو اسپورت با این ستاره 24 ساله به گفتگو بنشیند:

آینده تو؟

دلم برای ایتالیا، خانواده، دوستان و پسرم خیلی تنگ شده‌است اما همه چیز به تصمیم باشگاه‌ها بستگی دارد چرا که هنوز با گالاتاسارای قرارداد دارم. می خواهم از مونچی که بعد از آوردن من به رم در 19 سالگی، باز هم روی من قمار کرد و من را به استون ویلا برد تشکر کنم. میلان؟ نمی‌دانم! هر وقت چیزی به طور کامل مشخص شد راجع به آن صحبت خواهم کرد. در حال حاضر فقط روی استون ویلا متمرکزم.

لاتزیو به تو علاقه دارد 

در جریان نیستم اما راستش را بخواهید من قدردان زحماتی که رم برایم کشید هستم و ضمن احترام به هواداران لاتزیو، نمی‌توانم بازی برای این تیم را حتی تصور کنم!

رم 

دوران فوق‌العاده‌ای بود. من به رم علاقه زیادی داشتم اما فوتبال نیز بخشی از زندگی است و بعضی وقت ها بهتر است که راه خود را از چیزی یا کسی که به آن علاقه زیادی دارید، جدا کنید و صرفا خاطرات خود با او را در قلبتان نگه دارید. اتفاق خاصی بین من و رم نیافتاد اما هر دو طرف به این نتیجه رسیدیم که بهتر است اختلافمان را طولانی نکنیم و از یکدیگر جدا شویم.

در استون ویلا کمتر از انتظارات ظاهر شدی 

درسته، کمتر از انتظارات ظاهر شدم اما می دانید که سازگار شدن با یک سبک بازی متقاوت در یک کشور متفاوت کمی زمان بر و دشوار است. وقتی به انگلیس آمدم، حتی بلد نبودم که انگلیسی صحبت کنم! از طرف دیگر من مجبورم در اغلب مواقع تنها زندگی کنم، در حالی که هم‌تیمی‌هایم ازدواج کرده‌اند و تنها نیستند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • چطور می‌توانم در ماه رمضان وزن کم کنم؟
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • بازدید نوروزی بیش از ۲ هزار نفر از موزه سپاهان