Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد ساطعی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در بروجرد، ستاد هماهنگی مردمی در این شهرستان به منظور کنترل این بیماری راه‌اندازی شد.

وی، خاطرنشان کرد: ۱۵۰ نفر در قالب ۲۵ گروه جهادی در این ستاد فعالیت دارند و تاکنون اقدامات گسترده‌ای را در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم مناطق این شهرستان، افزود: همچنین طی روزهای گذشته با ارائه بسته‌های معیشتی از خانواده‌های نیازمند و دارای بیمار کرونایی حمایت شده است.

ساطعی، بیان داشت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، خرید مایحتاج جانبازان و معلولان، گندزدایی و ضدعفونی مناطق مختلف شهری از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی بروجرد است، ضمن اینکه تا روند کامل کنترل بیماری این اقدامات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به کمک خیرین در راستای تأمین منابع مالی برای خرید مواد ضدعفونی کننده و بسته‌های بهداشتی و معیشتی، گفت: تلاش می‌شود این کمک‌ها با اولویت مناطق آسیب‌پذیر و پرتراکم بروجرد هزینه و توزیع شود.

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد، گفت: ۸۰ درصد بروجرد با بیش از ۵۰ هزار بطری مواد ضدعفونی کننده توسط گروه‌های جهادی گندزدایی شده و این روند همچنان ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جانبازان خانواده ماسک معلولان منابع مالی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی