Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:50:26 GMT

افزایش مبتلایان کرونا درسرزمین های اشغالی به ۴۲۴۷نفر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۰۷۷

افزایش مبتلایان کرونا درسرزمین های اشغالی به ۴۲۴۷نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، شمار مبتلایان ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۴۲۴۷ نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۸ نفر جدید در سرزمین‌های اشغالی به کرونا مبتلا شدند.

همچنین با احتساب ۳ جانباخته جدید طی ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان به ۱۵ نفر رسیده است.

کد خبر 4888751.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا رژیم صهیونیستی مرگ و میر ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی عربستان سعودی شیوع کرونا دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران روسیه سوریه افغانستان انگلیس قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • بائربوک: افزایش تنش‌های خاورمیانه بیشتر به ضرر امنیت اسرائیل است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • تصاویر جدیدی از برخورد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی
  • افزایش دمای هوای همدان
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند