Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد جواد ظریف» در این پیام تاکید کرده است که این بار نه فقط از مرزها و منافع که از بشریت از زیستن از ماندن دفاع می کند.

وزیر امورخارجه ایران در گروه اجتماعی اینستاگرام در پیامی نوشت: این روزها جهان علیه چالشی مشترک می رزمد.

وزیر امورخارجه ایران تصریح کرده است: تصویری دردناک این روزها تصویری یگانه از روزماست که تمام جهان را در تلاشی بی سابقه برابر یک چالش همگانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای انکه تکاپوی جهانی به ثمر بنشیند برای انکه جهان به زندگی باز گردد باید باور کنیم که تمام این کره خاکی زمین مبارزه است و در هر کجای این زمین که شکست بخوریم تمامی دنیا شکست خورده است.

ظریف یادآور شد: جهان وامدار تمام تلاش ها چه در ووهان، چه در تهران، چه در میلان، چه در مادرید و چه در نیویورک است و جدال با کرونا کارزاری انسانی است و تخلال در این کارزار به غایت غیر اخلاقی و ضئ انسانی خواهد بود.

وزیر امور خارجه ایران در این پیام تاکید کرده است که اگر همه گیری جهانی کرونا هم نتواند سودازدگی در سیاست و یکجانبه گرایی غیر مسئولانه را متوقف کند جهان و ارزش های اخلاقی شکست دوباره خواهد خورد.

ظریف افزود: نظام سلامت، شهروندان و دولت ایران به مانند اروپا و ایالات متحده امریکا درگیر مقابله با کروناست، اما آنچه رنج ایرانیان را مضاعف می کند،آنچه انتخاب ها را در مدیریت بحران محدودتر می کند، توامانی تحریم و کرونا است.

وی بیان کرد: ایران تنها کشوری است که در ستیز رو در رو با بیماری نمی تواند تجهیزات و اقلام پزشکی را به سادگی خریداری کند.ترکیب تحریم و کرونا را جسورتر می کند و تصمیمات سخت برای مدیریت بحران را دشوارتر.

برچسب‌ها کرونا پروندهٔ خبری دیپلماسی کرونا علیه تحریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هئیت مذاکره کننده این کشور گفت که «200 روز از جنایت مستمر رژیم اسرائیل در حق اهالی نوار غزه می‌گذرد؛ جنایتی که با حمایت بی‌حدوحصر و بدون محدودیت از سوی آمریکا، دامن همه چیز را در غزه گرفته است.

عبدالسلام ادامه داد: «این توحش آمریکایی که صهیونیست‌ها علیه نوار غزه مرتکب می‌شوند، سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت و نمی‌تواند ادامه داشته باشد.»

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023، وارد دویستمین روز خود شده است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

دیگر خبرها

  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود