Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید على نائینى‌ضمیر در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ امام را تنها نگذارید و گوش به فرمان آن اسوه تقوا باشید، از او اطاعت کنید و مشت محکمى بر دهان یاوه‌گویان و روباه‌صفتان شرق و غرب بزنید.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على نائینى‌ضمیر:

به نام خداوند در هم کوبنده ستمگران و زورگویان

یا ایتها النفس المطئنه ارجعى الى ربک راضیه مرضیه فادخلى فى عبادى و ادخلى جنتى

با درود فراوان بر اختر آسمان ولایت و امامت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا له الفدا و سلام بر حامى مستضعفان جهان، امام خمینى.

خدایا این وصیت‌نامه را در حالى مى‌نویسم که با کوله‌بارى از گناه و معصیت ره به هیچ جا نبرده‌ام و فقط شرمنده و درمانده رو به درگاه تو آمده‌ام زیرا که در رحمت تو همیشه باز است و لطف و مهر تو چنان عظیم است که با این کوله‌بار بزرگ گناه بنده‌ات را می‌بخشى و او را مى‌پذیرى.

حال که موفق شدم و به لطف خدا به دیار عاشقان آمده‌ام و وجود نالایقم را در بین یاوران اسلام و قرآن قرار دهم خدایا تو را سپاس مى‌گویم و از او مى‌خواهم اخلاص را با من عجین گردانی.

 اى مادرم و برادران و خواهران و اى دوستان فراموش نکنید افتخار بزرگى نصیب شما گردیده و امانتى را که نیاز به لحظه لحظه مواظبت داشت به صاحب اصلی‌اش لقاءالله تحویل داده‌اید امیدوارم که خوشحال باشید و حق خویش را که در برابر شما کوتاهى کرده‌ام بر من حلال کنید.

بار خدایا عشق به اسلام و رهبرم چنان در وجودم شعله‌ور است که اگر با این ایمان ناچیز و تن ضعیفم تکه تکه‌ام کنند و یا صدها بار مرا بکشند و باز زنده‌ام کنند و زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار گیرم او را تنها نخواهم گذاشت.

ای مردم عاجزانه مى‌خواهم امام را تنها نگذارید و با اطاعت از فرمان آن اسوه تقوا گوش به فرمان بوده و مشت محکمى بر دهان یاوه‌گویان و روباه‌صفتان شرق و غرب بزنید.

شما اى خانواده‌هاى معظم شهدا و مادران داغ دیده نگران نباشید که بسى سعادت است که لطف خدا شامل هر کس نمى‌شود و باید ایثار کنید و بگذارید بچه‌هایتان بروند به جبهه و فرمان پیامبرگونه و مظلومانه فرزند زهرا را فراخوانند و بدانید که با قطعه قطعه شدن همین عزیزان و به موشک بستن و ویرانه کردن و کشتن هزاران بیگناه است که شرف و انسانیت برای ملت هدیه داده است.

 اى دنیاپرستان پرمدعا و مسلمان‌نماهاى دروغین اى خشک‌مقدس‌ها، اى حیله‌گران، اى پیروان شیطان و اى جنایتکاران پست مرگ و ننگ و لعنت خداوند بر شما باد که اسلام را خدشه‌دار کردید و قلب یک‌میلیارد مسلمان را به درد آوردید که خدا ریشه شما نیرنگ‌بازان را بسوزاند و گمان دارید قیامتى نیست؛ باشد که وعده خدا حق است و از قهر و غضب خدا هلاک می‌شوید.انشاءالله.

پروردگارا دواى دردم جز ریخته شدن خونم نیست، قلبم را نشانه آماج گلوله خصم دشمنان دین و منافقین قرار می‌دهم و در گرماگرم صحراى پرشور کربلاى ایران در خون گرم خود غوطه‌ور می‌شوم و نداى بر حق رهبر شیعیان جهان را با جان ناتوانم و بدن پاره پاره‌ام لبیک می‌گوشم و با خون ناچیزم بساط شما دنیاپرستان و اربابان مزدور را از صفحه تاریخ محو و نابود می‌کنم.

 خدایا این دو آرزو را همیشه از تو طلب مى‌کردم اول خدمت امام رسیدن و دوم شهادت مرا به آروزیم برسان و روسفیدم کن.

در پایان براى مغفرت این بنده حقیر هم دعا کنید؛ از خداوند متعال می‌خواهم که این قربانى ناقابل را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج ) قبول کن.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت انقلاب منافقين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌ والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد، این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و … خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6081050

دیگر خبرها

  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود