Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@11:38:57 GMT

پاسداران بازوان قدرتمند نظام هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۲۶۰

پاسداران بازوان قدرتمند نظام هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ملایری فرماندار میامی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه سپاه پاسداران پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیرو‌هایی متعهد و ولایت‌مدار برای کشور است، گفت: سپاه در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی آن همچون دژی محکم توانسته از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر نفوذ بیگانگان و دشمنان و تهدیداتشان مراقبت و حفاظت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه پاسداران انقلاب به‌عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی و انقلاب هستند، افزود: پاسداران همواره با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان انقلاب و مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه ایستاده و از کیان و شرف این کشور و ملت دفاع کرده‌اند.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه پاسداران در طول تاریخ در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و هیچ‌چیزی نمی‌تواند بین وفاق مردم، دولت و سپاه خدشه وارد کند، گفت: گفته‌های دشمنان هرگز از وحدت و همدلی ما نمی‌کاهد بلکه این انسجام را بیشتر و روزافزون‌تر می‌کند.

ملایری با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا همه دستگاه‌ها تلاش دارند با همکاری لازم موجب انقطاع شیوع و مانع آلودگی بیش از پیش مردم به این ویروس شوند و در این مسیر نقش سپاه پاسداران بسیار ارزشمند است، افزود: امیدواریم با همکاری همه دلسوزان بتوانیم هرچه سریع‌تر از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ویروس کرونا استانداری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این بیانیه آورده است: در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از هم‌رزمانش موجی از خشم و نفرت از رژیم کودک کش اسرائیل به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت شدند.

این بیانیه می‌افزاید: پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایت‌کارانه اسرائیل غاصب حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید.

متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه‌ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

در این بیانیه با اشاره به شهادت بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه حدود هفت ماه گذشته توسط اسرائیل جنایتکار تصریح شده است: جبهه مقاومت امروز با قدرت‌تر از گذشته در مسیر اهداف والای خود که آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیزم است تلاش می‌کند و فرماندهان این جبهه با عظمت دوشادوش مردم جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و برای تحقق آرمان‌های خود تلاش می‌کنند و نمونه بارز این مهم هم شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است که در روزهای گذشته توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت و ایستادگی قابل تقدیر رزمندگان و مجاهدان فلسطینی، نوید فردایی روشن و پیروزی حتمی و قریب‌الوقوع را می‌دهد. آری به فرموده امام حی و حاضر محور مقاومت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، رژیم غاصب رفتنی است و امروز نهضت فلسطین از همیشه پرقدرت‌تر و بانشاط‌تر از گذشته است و این سرطان به فضل الهی به دست مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بویژه روح جاودانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که جایش در میان ملت ما و منطقه خالی است و سردار شهید زاهدی و هم‌رزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت موشک‌باران معنی‌دار پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر نموده و پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 744535

دیگر خبرها

  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است
  • با عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در انظار عمومی در هم شکسته شد
  • ثبت بزرگترین حمله پهپادی در تاریخ به دست قدرتمند سپاه پاسداران/ تنبیه صهیونیست‌ها تکمیل شد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد