Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یوسف حجت با بیان اینکه ستاد کرونا در تهران تصمیم بر کاهش خدمت رسانی وسایل حمل و نقل عمومی در پی شیوع کرونا گرفته است، گفت: برهمین اساسی تمام خطوط وسایل حمل و نقل عمومی پایش شدند تا میزان مسافران آنها احصا شود.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران حمل و نقل عمومی به شدت کاهش یافته به گونه ای که در پی شیوع کرونا تعداد مسافران ٨۵ درصدکاهش یافته است، افزود: به دلیل تصمیم ستاد کرونای استان تهران مبنی بر کاهش ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی سرفاصله خط مترو تهران _کرج به یک ساعت افزایش یافت و مابقی خطوط مترو نیز سرفاصله حرکت قطارها به ١۵ دقیقه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت با تاکید براینکه تعداد اتوبوس های فعال در خطوط اتوبوسرانی نیز کاهش یافته است گفت: جالب است که بدانید در این مدت تعداد مسافران مترو کاهش یافته به گونه ای که در خط فرودگاه امام خمینی(ره) در یک روز تنها سه مسافر از آن استفاده کردند یا بعضاً دیده می شود که اتوبوس ها خالی در سطح شهر تردد می کنند.

وی افزود: این سرفاصله ها تا پایان این دوره ادامه دارد اما خطوط حمل و نقل عمومی مدام پایش می شود و در صورت افزایش تعداد مسافران سرفاصله ها کاهش می یابد اما تا زمانی که تعداد مسافران به همین تعداد باشد نمی‌توانیم ناوگان را با تعداد بیشتر وارد شهر کنیم.

حجت در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک در بعد از تعطیلات نوروز گفت: طرح ترافیک در شرایط کرونایی از ساعت ٨ تا ١٧ خواهد بود.

کد خبر 496457 برچسب‌ها كرونا در ايران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مترو تهران حمل و نقل عمومی تعداد مسافران کاهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 

ظهر امروز " اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳" به ریاست سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در ستاد راهور برگزار شد.

سرهنگ بهرام آبادی در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

وی بیان داشت: پلیس راهور تهران بزرگ نیز جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تامین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی‌های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند.

همچنین چینش و مسیر‌های خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاه‌های فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید؛ که متعاقبا اعلام می‌گردد.

در این جلسه مسیر‌های چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • کاهش ۷۵ درصدی تلفات رانندگی در گیلان، نوروز امسال
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • مخبر: کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده ای خوشحال کننده است
  • برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران
  • کاهش تصادفات نسبت به سال قبل/مسافران زمان بازگشت را مدیریت کنند
  • کاهش ۱۶ درصدی مسافران نوروزی در قزوین