Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@17:51:47 GMT

۲۲۸ هزار جفت دستکش لاتکس در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۳۸۰

۲۲۸ هزار جفت دستکش لاتکس در زنجان کشف شد

سرهنگ ایرج خانی پور روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس فتای استان در راستای مبارزه با فروشندگان اقلام بهداشتی غیرمجاز در فضای مجازی از فروش غیر مجاز دستکش و مواد ضد عفونی کننده در فضای مجازی مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار داشت: پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی و مهندسی اجتماعی صورت گرفته محل اختفا و انباشت اقلام بهداشتی، مورد شناسایی قرار گرفته و پس از  هماهنگی قضایی،  ماموران به محل اعزام و  این مقدار دستکش لاتکس و  انواع محلول ضدعفونی را کشف کردند و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانی پور با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود: با دستور مقام قضایی واحد صنفی مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل مراجع مربوطه شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خرید و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز را در فضای مجازی جرم دانست و گفت: پلیس فتای استان با رصد شبانه روزی با فروشندگان غیر مجاز اقلام بهداشتی برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جرم خرید و فروش شبانه روزی فرمانده انتظامی ماموران پلیس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  این مصوبه از ابتدای سال آینده میلادی (۲۰۲۵) به قانون تبدیل خواهد شد.

این لایحه همچنین، کودکان ۱۴ و ۱۵ ساله را نیز برای فعالیت در سکوها، ملزم به دریافت رضایت والدین می‌کند؛ امری که به باور بسیاری از کارشناسان، موجب حفاظت سلامت روان آنها در برابر خطرات برخط می‌شود. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • دستگیری عامل انتشار خبر کذب در فضای مجازی در شهرستان علی آبادکتول
  • شناسایی متهم به کلاهبرداری میلیاردی در بردسکن
  • کلاهبرداری از شهروند بردسکنی با ترفند رسید جعلی
  • توضیح وزیر درباره وضعیت اینترنت؛ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید