Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: سامانه بارشی تا ساعات ظهر امروز در مناطق شمالی و شرقی استان فعال است و دریا نیز امروز و فردا مواج خواهد بود.

سی سی پور افزود: طی امروز تا ساعات ظهر شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و شمالی استان خواهیم بود که طی ساعاتی رگبار و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این سامانه به طور کلی از ساعات بعدازظهر از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: همچنین با خروج سامانه بارشی از مناطق غربی، وزش باد‌های شمالی غربی در مناطق دریایی پدیده شاخص خواهد بود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

سی سی پور گفت: سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر در جزایر خلیج فارس و نقاطی از تنگه هرمز قابل ملاحظه خواهد بود و در جزایر غربی استان به ۴۸ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

او افزود: طی روز سه شنبه نیز در مناطق دریایی شاهد وزش باد‌های نسبتا شدید و مواج بودن دریا خواهیم بود و به تدریج از روز چهارشنبه جو آرامی در استان خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از نظر دمایی نیز از فردا تا روز‌های پایانی هفته جاری افزایش نسبی دما در طول روز در اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان وضعیت آب و هوا رگبار باران سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: میزان بارش‌ها در دو روز اخیر در استان بدین شرح بوده است: ابرکوه ۲۶/۲، فراغه ۲۱/۸، اردکان ۳/۳، چادرملو ۲۱/۴، بهاباد ۱۸، همیجان ۳۱/۶، آسفیج ۲۱/۵، بافق ۱۳/۶ ،تفت ۲۱/۱، اسلامیه ۳۲/۶، ده بالا ۴۴/۵، دره شیر سانیج ۳۴، طزرجان ۳۲، مهریز ۲۰/۸، منشاد ۶۲/۹، گل افشان ۴۲ ،بنادک سادات ۳۷/۶، زارچ ۷/۳ ،دربید ۲۷/۵، مروست ۲۱/۵، هرات ۱۲/۹، چاهک ۲۱/۵، میبد ۳/۶، اشکذر ۵/۳، هامانه ۳۲ ، فرودگاه یزد ۱۰/۱ و خویدک ۱۵ میلیمتر.   وی افزود:  تا پیش از ظهر فردا، بارش ها کمتر و پراکنده می‌شود و بیشتر بارش ها در مناطق شرقی در  شهرستان های بافق و بهاباد و مناطق جنوبی استان در شهرستان های  هرات و مروست اتفاق خواهد افتاد.   میرحسینی اظهار داشت: از ظهر شنبه تا پیش از ظهر یکشنبه بازهم شاهد بارش‌های پراکنده  در استان خواهیم بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود