Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@13:41:56 GMT

توقف در اطراف رودخانه های فصلی یزد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۴۶۲

توقف در اطراف رودخانه های فصلی یزد ممنوع است

محمد رضا آخوندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کسانی که از این امر تخطی کنند توسط یگان حفاظت این اداره کل و با همکاری مراجع انتظامی و قضایی برخورد قاطع می شود.

وی خاطرنشان کرد :از مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از این امر، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴ در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر افزایش بارندگی و احتمال وقوع سیل و نیز در پیش بودن ۱۳ فروردین که روز طبیعت در تقویم ایران نامگذاری شد، مردم در این روز به طبیعت پناه می برند و در اطراف رودخانه ها، چشمه ها و آبشارها اقامت می کنند.

به دلیل شیوع کرونا در ایران  امسال مراسم روز طبیعت برگزار نمی شود و هر گونه تجمع در بوستان های شهری وروستایی ممنوع شد.

بر اساس آخرین آمار یکهزار و یک نفر در یزد به کرونا مبتلا و ۱۰۴ نفر هم فوت کردند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تقویم شماره تلفن طبیعت هواشناسی یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هواشناسی هرمزگان، طبق این هشدار طی ساعاتی از بعد از ظهر. شب سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه شاهد تقویت بارش‌های همرفتی در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

این سامانه تا اواخر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در استان فعال خواهد بود.

رعد و برق، رگبار باران، تگرگ و گرد و خاک از اثرات این سامانه است از این رو توصیه شده است که مردم هوشیاری خود را در مواقع بارندگی حفظ کنند.

بر اساس این اطلاعیه بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و سیلابی‌شدن رودخانه‌های فصلی، وقوع صاعقه، خیزش گرد و خاک و تندباد لحظه‌ای، خسارت به سازه‌های سبک و احتمال تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

توصیه می‌شود در ایام فوق‌الذکر از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود و استحکام سازه‌های سبک و کارهای پیشگیرانه برای خسارت به محصولات کشاورزی در نظر گرفته شود و تمهیدات لازم در نوار ساحلی و بنادر مرکزی استان اندیشیده شود.

کد خبر 6085822

دیگر خبرها

  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند