Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی بخش دیگری از حق‌الزحمه‌های معوقه داوران کشتی کشور را پس از 10 سال پرداخت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی ضمن تبریک سال نو با بیان مطلب فوق افزود: در ابتدای قبول مسئولیت کمیسیون داوران یکی از وعده های ما پیگیری مطالبات داوران بود و با روی کار آمدن فدراسیون جدید با یک نظر مثبت به جایگاه داوری ابتدا با پیشنهاد افزایش حق‌الزحمه داوران موافقت و به استان‌ها ابلاغ گردید، سپس نحوه پرداخت معوقات داوران در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ابتدا مطالبات داورانی که فوت شده بودند و برخی که در حال حاضر در بستر بیماری هستند به‌طور کامل و حتی اضافه‌تر پرداخت گردید.

فروتن اظهار کرد: همان‌طور که آقای سوریان نایب رئیس فدراسیون در هفته پیش اعلام کرده بود، در ادامه پرداخت معوقات داوران کشتی کشور، قسط سوم از این بدهی‌ها به آن‌ها پرداخت شد. البته این معوقات برای 10 سال گذشته است و رؤسا و سرپرستان فدراسیون‌های وقت می‌بایست نسبت به پرداخت آن اقدام می‌کردند اما بنا به دلایلی این اتفاق  نیفتاد و حجم بدهی به داوران کشتی سنگین شده بود. خوشبختانه فدراسیون فعلی در این رابطه علی‌رغم مشکلات عدیده مالی جهت رفع مطالبات و بدهی‌ها گام بر می‌دارد و تاکنون نیز تمام تلاش خود را در این زمینه کرده است، البته این معوقات مربوط به ادوار گذشته بوده و حس مسئولیت مسئولان فدراسیون نسبت به این قشر زحمتکش باعث شد که این موضوع را مشمول زمان نکنند و پیگیر حق و حقوق داوران باشند، این را هم باید بگویم که این پرداخت‌ها به داوران توافقی و با رضایت آن‌ها در جهت درک موقعیت و شرایط کنونی فدراسیون انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رسالت فدراسیون و کمیسیون داوران ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان داوری می‌باشد و شاهد بودید که در تمام مسابقات برگزار شده در طول سال از این داوران گرانقدر در جایگاه ناظر و سرپرست مسابقات کمک گرفته شد و در رابطه پرداخت معوقات ایشان نیز همان‌طور که اشاره کردم اولویت اول ما پرداخت به خانواده برخی از داوران کشتی که اکنون در بین ما نیستند، سپس داوران بازنشسته بود و در حال حاضر هم در حال پرداخت حق‌الزحمه داوران فعال هستیم.

فروتن تصریح کرد: فدراسیون تاکنون در سه مرحله در مجموع حق‌الزحمه 43 داور را پرداخت کرده است و برنامه ما این است که به زودی باقی مانده طلب داوران کشتی که از سال‌های قبل مانده است را به آن‌ها پرداخت کنیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی داوران کشتی ناصر فروتن داوران کشتی حق الزحمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام موحد ۲۷ و ۲۸ فروردین در شهر بابلسر استان مازندران برگزار می‌شود.

اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات به شرح زیر است:

سرپرست فنی: مزدک گیتی (همدان)

ژوری: رضا علی اصغری (گیلان) غلامرضا محمدنژاد (مازندران)

داوران درجه یک بین المللی:
بابک امجدی (تهران) ابراهیم رادمرد (گیلان) مهدی آقاولی (تهران) مسعود رستمی پور (تهران) سیفعلی سلمانپور (قم) مرتضی زورمند (البرز)

داوران درجه دو بین المللی:
عباس کارگرپور (تهران) کاظم عقیقی (خراسان جنوبی) قادر باقری (البرز) علی خالق زاده (خراسان شمالی) علی لاریجانی (مازندران)

داوران درجه سه بین المللی:
محمدحسین داوری (خراسان رضوی) فرهاد محمدپور (مازندران) سینا بخشی نژاد (گیلان)

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی