Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی خویی بابیان اینکه تولید ماسک در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی همچنان ادامه دارد گفت: روزانه بیش از هزار ماسک بهداشتی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری نور نبوی تولید و توزیع می شود.

«ابراهیم حبیبی خویی» امروز (دوشنبه ۱۱ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری نور نبوی برای خدمتی که وظیفه خود می دانند برای تولید ماسک شبانه روز تلاش می کنند و چراغ مسجد را همچنان روشن گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی افزود: اعضای کانون برای شکست کرونا هم قسم شده اند و تا زمان پیروزی بر این ویروس منحوس به تولید ماسک ادامه می دهند.

 

وی بابیان اینکه چراغ مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی همچنان برای تولید ماسک روشن است گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری نور نبوی روزانه یکهزار ماسک تولید و پس از ضدعفونی توزیع می کنند.

 

حبیبی خویی خاطرنشان کرد: ماسک های تولید شده در کانون فرهنگی هنری نور نبوی روستای خوی برای کمک به کادر پزشکی به مراکز درمانی تحویل داده می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی ابراز کرد: فعالان کانون فرهنگی هنری نور نبوی در ۲ نوبت صبح و عصر برای تولید ماسک در مسجد سیدالشهدا (ع) حضور پیدا می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: سایر ارکان مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برای توزیع ماسک های بهداشتی همکاری خوبی دارند.

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک کانون فرهنگی هنری نور نبوی خوی مسجد سیدالشهدا تولید ماسک روستای خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین