Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@21:31:51 GMT

وقوع سیلاب در باغملک

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۴۹۷

وقوع سیلاب در باغملک

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ،رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: در پی سیل در منطقه میداود یک چوپان مفقود شد.

جواد شریفی افزود: تلاش امدادگران برای نجات این جوان ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین امداد گران این جمعیت در حال امداد رسانی به ۱۰ خانوار گرفتار در سیلاب در مناطق سر گچ میداود و صیدون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز خوزستان باغملک سیل سیلاب مفقود کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود ۶۰ ساعت، ۷۰ تا ۹۰ میلی‌‌متر بارندگی‌ را شاهد باشیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا کاویان‌پور، رئیس موسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی همچنین افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس 50 تا 70 میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی 48 ساعت بین 40 تا 60 میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی 36 ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین 30 تا 60 میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • وقوع سیلاب در نقاط مختلف شهریزد
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود
  • هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور