Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@15:42:51 GMT

پلمب ۴۸۶ واحد صنفی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۵۲۸

پلمب ۴۸۶ واحد صنفی در گیلان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ارسلان زارع شامگاه یکشنبه در گفتگو با برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری، اظهار کرد: طی سه روز گذشته این طرح در سراسر کشور به ویژه استان گیلان اجرا شده و مزایای بسیاری داشته است.

وی با بیان اینکه این طرح به کاهش تردد در مبادی ورودی استان گیلان بسیار کمک کرده است، افزود: طی سه روز گذشته شاهد کاهش ۸۰ درصدی ترددها در مبادی ورودی استان گیلان بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به کاهش مصرف سوخت در سه روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال، ادامه داد: بر اساس گزارشات در این مدت مصرف سوخت در استان گیلان ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی به همکاری مردم و اصناف از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ستاد استان اشاره و تصریح کرد: گیلان دارای ۱۱۰ هزار واحد صنفی است که با تعیین ساعت کاری بسیاری از این واحدهای همکاری لازم را در اجرای این دستورالعمل انجام داده‌اند.

زارع ادامه داد: در این مدت ۴۸۶ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت این دستور العمل اعمال قانونی و برای یک ماه پلمب شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز گیلان ویروس کرونا مقابله با کرونا تخلف واحد صنفی پلمب کروناویروس نوروز 99 مسعود مولوی جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی روز جانباز استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که در مجموع در این مدت ۳ هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان به عمل آمد.

فرزاد سردارزاده افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شد.

وی تعداد تخلف‌های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد اعلام کرد و گفت: بود در مجموع برای مختومه شدن آنها ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان