Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:04:12 GMT

کاهش افزون بر ۸۵ درصدی میانگین ورودی به گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۵۴۴

کاهش افزون بر ۸۵ درصدی میانگین ورودی به گیلان

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا ارسلان زارع افزود: همانطور که پیش بینی می شد این طرح با اقبال از سوی مردم همراه بود و طی سه روز در کشور و نیز گیلان، به خوبی اجرایی شد به گونه ای که شاهد کاهش تردد مسافران و خودروها به عنوان یکی از اهداف اولیه این طرح بودیم.

وی،  کم شدن  مصرف سوخت را شاخص دیگری از کاهش ترددها در گیلان ذکر و خاطرنشان کرد: طی سه روز گذشته، افزون بر ۵۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مصرف سوخت کاهش داشته و پیش بینی می شود طی روزهای آینده این همراهی ها نیز توسط مردم ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده عالی دولت در گیلان، با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، از مردم خواست همچنان در منزل بمانند و مناسبت ۱۳ فروردین ماه را نیز در خانه گرامی بدارند.

 طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه در گیلان اجرایی شده است. گیلان یکی از نخستین استانهای درگیر شیوع  ویروس کرونا در کشور است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی شاخص طبیعت مسافران ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان افزون بر تعمیق پیوندهای سیاسی بین دو طرف، سبب تحرک جدی در حوزه تجاری از جمله در زمینه‌های انرژی، نفت و گاز، حمل‌ونقل و گسترش بازارهای مرزی دو کشور می‌شود.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران به اهمیت سفر رئیس‌جمهوری و هیئت همراه به پاکستان اشاره و بیان کرد: رئیس‌جمهوری سفر بسیار مهمی را به پاکستان و در ادامه به سریلانکا آغاز کرد که در چارچوب دعوت رسمی انجام‌شده از سوی رؤسای جمهوری دو کشور بوده است و البته همسو با فعالیت‌های ایران در بخش سیاست همسایگی و گسترش مناسبات و همکاری‌ها با کشورهای دوست در سطح منطقه به شمار می‌آید.

وی افزود: هر دو کشور جایگاه بالایی در سیاست خارجی ایران دارند. پاکستان از کشورهای مهم و اثرگذار در همسایگی ایران است که اشتراکات تاریخی، دینی، مذهبی و فرهنگی با ایران دارد و انتظار این است روابط اقتصادی دو طرف همپای روابط سیاسی توسعه یابد. افزون بر تعمیق پیوندهای سیاسی میان دو طرف امیدواریم تحرکی جدی در حوزه تجاری از جمله در زمینه‌های انرژی، نفت و گاز، حمل‌ونقل و گسترش بازارهای مرزی دو کشور رقم بخورد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با توجه به اهمیت توسعه تجاری برای دولت سیزدهم، هدف‌گذاری ارتقای مناسبات تجاری میان ایران و پاکستان به سقف ۱۰ میلیارد دلار یکی از اولویت‌های مورد توجه دو کشور است.

کنعانی در پایان تصریح کرد: سفر به سریلانکا نیز مهم است و رئیس‌جمهوری به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود عازم این کشور خواهد شد. در این سفر افزون بر افتتاح پروژه انتقال آب که به همت نیروهای فنی - مهندسی ایران انجام شده است، مذاکرات هیئت‌های عالی رتبه دو کشور را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟
  • سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند