Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با فارس، درباره جزئیات حادثه ناآرامی شب گذشته در زندان عادل‌آباد اظهار داشت: این حادثه در یکی دو بند از زندان رخ داد که همان زمان با ورود به موقع ماموران حفاظتی کنترل شد. 

وی با تاکید بر اینکه هیچ زندانی موفق به فرار نشده است، گفت: اوضاع تحت کنترل بوده و شناسایی عوامل این ناآرامی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شیراز علت ایجاد این ناآرامی را همان موضوعی دانست که پیش از این در زندان برخی از شهرها رخ داده بود. 

به گزارش فارس به دنبال برخی حوادث مشابه زندان عادل‌آباد در برخی از شهرهای ایران، رئیس قوه قضائیه نهم فروردین به دادستان‌ کل کشور مأموریت داد تا ضمن پیگیری وقایع اخیر، با تشکیل کمیته‌های قضائی، اطلاعاتی و انتظامی موضوع  را بررسی و نتیجه را گزارش کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پرواز‌ها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که از بامداد امروز جمعه به دلیل حفظ ایمنی کنسل شده بود، از سر گرفته شد.

او افزود: طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران درباره تعلیق پرواز‌ها در چند فرودگاه کشور؛ فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حالت تعلیق درآمده بود لذا پرواز‌ها در این فرودگاه به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شده بود.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس تصریح کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم اکنون پذیرش مسافر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توضیحات سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه امنیتی امروز در پاریس
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز