Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی، در گفت و گویی، با اشاره به جزئیاتی از این طرح افزود: در این طرح ، جوانان و مسئولان جمعیت هلال احمر قم در حرکتی زیبا و خودجوش و در راستای تکریم انسان هایی که برای کمک به سایرین و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در این روزهای کرونایی ایثارگرانه به یاری مردم شتافتند، قدردانی خود را اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در قم اجرایی شده است، ادامه داد: «طرح حامیان سلامت» به پاس تقدیر از خانواده هایی است که با قبول مسئولیت، جوانان و عزیزانشان را که در حال اجرای طرح ملی غربالگری کرونا هستند یاری و همراهی می کنند.

مصباحی بیان کرد: در آغاز اجرای این طرح ابتکاری از خانواده اعضای جوان داوطلب حاضر در طرح ملی غربالگری پیشگیرانه از کرونا در قم، از طریق ارتباط غیرحضوری تقدیر شد.

وی افزود: همراهی همدلانه خانواده های جونان داوطلب هلال احمر که در این شرایط سخت با حمایت از فرزندان خود برای حضور در خط مقدم مقابله با کرونا حامیان سلامتی جامعه شده اند جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: این طرح، در راستای تحقق یکی از اهداف متعالی جمعیت هلال احمر که تامین احترام انسان ها  است با همت مسئولان آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر قم دارای ۲۲ هزار عضو فعال است ضمن اینکه بالغ بر ۱۰۶ خانه هلال در سطح استان وجود دارد که درآنها آموزش ها مختلف امدادی به مردم داده می شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی‌شده براثر این بیماری به ۳۸۳۰۹ مورد رسید.

بر اساس این گزارش متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ تن رسید.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه خانواده شماره تلفن قم وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت