Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:02:10 GMT

حقوق مالکانه افراد غیربومی باید رعایت شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۶۳۰

حقوق مالکانه افراد غیربومی باید رعایت شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید فرزاد حسینی، دادستان عمومی و انقلاب کلاردشت گفت: حضور افراد غیر بومی که در کلاردشت منزل مسکونی شخصی دارند و قبل از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی وارد کلاردشت شده و در منزل خویش ساکن هستند بلا مانع است.
او با بیان اینکه حقوق مالکانه این دسته از افراد مورد احترام قانون است، افزود: برخی افراد با سوء برداشت از نحوه اجرای این طرح به محل سکونت افراد غیر بومی ساکن در کلاردشت مراجعه و از آن‌ها درخواست می‌کردند شهر را ترک کنند که دادستانی به محض اطلاع از ادامه این کار جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامران پولادی فرماندار کلاردشت نیز علت این رفتار را سوء برداشت برخی‌ها از نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اعلام کرد و گفت: ملاک ما در طرح فاصله گذاری اجتماعی، خانه‌های استیجاری است که به افراد غیر بومی واگذار شده بود.
او افزود: متاسفانه برخی از اهالی شهرستان کلاردشت پیش از اجرای این طرح اقدام به اجاره منازل خود به مسافران می‌کردند که هدف ما در این طرح جلوگیری از فعالیت این خانه‌های استیجاری بود.
فرماندار کلاردشت ادامه داد: از اصناف، نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی و گردشگری خواسته شد تا ضمن بازدید از این مراکز از مستاجران این واحد‌ها در کمال احترام بخواهند که نسبت به تخلیه این مراکز و بازگشت به شهر‌های خود اقدام کنند.
پولادی گفت: این طرح بدون هیچ مشکلی در کلاردشت و روستا‌های آن انجام شد و نتایج مطلوبی هم داشت.
فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی افراد با حضور در ویلا‌های کلاردشت به مسافران و ساکنان غیر دائم اعلام کرده بودند در مهلت مقرر نسبت به ترک این شهر اقدام کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی غیر بومی ساکن افراد غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح نور در استان یزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در طرح نور با افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند، برخورد خواهد شد.

وی افزود: اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد خواهد شد و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد‌های قانونی انجام می‌گیرد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: اجرای این طرح، ارتقای امنیت اخلاقی و رضایت عمومی را در استان به همراه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرهیز از نقض مرزهای شخصی در دورهمی‌های خانوادگی
  • اجرای طرح نور ویژه عفاف و حجاب در سمنان
  • اجرای طرح نور در خراسان شمالی
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد
  • افزایش ۹ درصدی بهره حقوق مالکانه معادن/درآمد ۸ همتی از صادرات معدنی‌ها و پتروشیمی‌ها
  • آمادگی پلیس برای اجرای طرح نور «عفاف و حجاب» در کردستان
  • آغاز اجرای طرح نور در استان یزد
  •   چنبره مؤسسات فرهنگی و دلالان غیربومی بر پول‌های نفت 
  • آیا با فرهنگ بودن سخت است؟
  • آغاز اجرای طرح «نور» در استان