Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:11:45 GMT

15|من پیش از تو/هیچ وقت برای شروعی دوباره دیر نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۶۳۹

15|من پیش از تو/هیچ وقت برای شروعی دوباره دیر نیست

‍‍‍‍‍‍

شما را دعوت می‌کنیم به یک پویش، «#خانه_بمانیم_کتاب_بخوانیم»؛ در اینجا با کتاب جذاب «من پیش از تو» آشنا می‌شوید تا رمانی عاشقانه، متفاوت را ببیند و بدانید که برای شروع از صفر هیچ وقت دیر نیست.

خبرگزاری فارس-همدان؛ این روزها و با وجود موجود ریزی به نام «کرونا» بهترین کار خانه ماندن است و شیرین‌ترین کار در خانه هم کتاب خواندن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور خبرگزاری فارس با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، هر روز برای شما کتابی معرفی خواهد کرد تا کمی اوقات فراغت شما را پر کند.

کمی از کتاب را هم برای شما خواهیم خواند البته به اندازه‌ای که حقوق مولف و ناشر حفظ شود. اینجا شما را دعوت می‌کنیم برای یک پویش، #خانه_بمانیم_کتاب_بخوانیم، عکس‌های خود را نیز به اینستاگرام خبرگزاری فارس به آدرس farshamedan و یا اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به آدرس hamedan_public_libraries ارسال کنید.

 

دوباره شروع کن

من پیش از تو (Me Before You) یک داستان عاشقانه، متفاوت و غم‌انگیز است. جوجو مویز (Jojo Moyes) نویسنده شهیر انگلیسی است که سعی دارد به خوانندگان بیاموزد، هیچ‌وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست. همه می‌دانیم که یک حادثه می‌تواند زندگی همه را دگرگون کند اما شاید کمتر آن را درک کنیم. «من پیش از تو» شاید این درک را به شما بدهد.

 ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می‌شود و بعد از آن باید روی یک صندلی چرخدار زندگی کند. تصادفی که انگار به خط سرنوشت او خورده است تا به نخاعش!
دختر جوانی به نام لوئیزا می‌خواهد به ویل نوع دیگری از نگاه کردن را یاد بدهد. فراموش نکنید که تا آخر داستان نمی‌توانید حدس بزنید که چه اتفاقی می‌افتد، پس زود قضاوت نکنید.

این کتاب توسط مریم مفتاحی ترجمه و توسط نشر آموت منتشر شده است.

 

 

خوانش بخشی از کتاب  و معرفی آن با صدای «سامیه جمشیدی» کتابدار کتابخانه عمومی کوثر همدان که به کمپین #خانه_بمانیم_کتاب_بخوانیم پیوسته را با هم می‌شنویم.

انتهای پیام/89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب همدان اوقات فراغت کتابخانه های عمومی جوجو مویز من پیش از تو من پیش از تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه

جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی خانه‌ای کوچک شامل یک اتاق را که محل زندگی آوارگان غزه بود، هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطینی از شهادت هشت نفر از جمله پنج کودک و دو زن در حمله هوایی به محل زندگی آوارگان در نزدیکی شهر رفح خبر دادند. چند نفر نیز زخمی شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، محل زندگی این افراد شامل یک اتاق واقع در یک زمین کشاورزی در نزدیکی قبرستان الشرقیه رفح بود که به کلی ویران شده است.

 

این کودکان جمیل عیاد (15 ساله)، یحیی عیاد (13 ساله)،  جنی عیاد (8 ساله)، زین الدین عیاد (6 ساله) و زکی عیاد (3 ساله) هستند که از شمال غزه به همراه خانواده خود به رفح پناه آورده و در یک زمین کشاورزی زندگی می‌کردند.

همزمان جنگنده‌های ارتش صهیونیستی خانه‌ای در محله «التفاح» در شرق غزه و در اطراف مسجد «المحطه» را هدف قرار دادند. یک خانه نیز در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح هدف حمله هوایی اشغالگران قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی