Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، سیدمجید صدری ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: شرکت مخابرات ایران، طی سال گذشته، توانست با اتخاذ سیاستهای حمایتی از جمله همکاری با تولیدکنندگان داخلی، مدیریت موثر هزینه ها و انجام پروژه های بهبود، جایگاه خود را در عرصه داخلی حفظ و تقویت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت: با استفاده از توان متخصصان داخلی در حوزه ارتباطات، در سال ۱۳۹۸ توسعه چشمگیری در استفاده از تجهیزات داخلی با تکیه بر توان تولیدکنندگان داخل کشور انجام شد.

وی افزود: علی رغم تحریم های همه جانبه با حمایت ازتولیدکنندگان داخلی بخش عظیمی از نیازهای فنی شرکت در راستای رونق تولید داخل برطرف شد، به نحوی که در سال گذشته با رویکرد تکیه بر نهضت تولید داخل، علاوه بر کاهش وابستگی به شرکت های خارجی، از فرصت های خلق ایده و تولید فناوری در داخل کشور حمایت های شایانی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله در سال ۹۸ از تامین نیازهای هموطنان در این ایام به طور کامل توسط مخابرات یاد کرد و افزود: در تمام سال گذشته از ارتباطات پایدار در زمینه ثابت و دیتا درمناطق مختلف کشور برخوردار بودیم.

صدری با اشاره به اهم دستاوردهای شرکت گفت: رسیدن به توسعه ۲۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۲۵۰ کیلومتر کابل مسی، نصب و راه انداری بیش از دویست و پنجاه سایت وای فای عمومی که در سال ۹۹ به بهره برداری می رسد، از اقدامات مهم بوده است.

وی افزود: در سال گذشته، تعداد پورت های اینترنت پرسرعت بهره برداری شده با رشد ۸ درصدی به پنج و نیم میلیون پورت، میزان منصوبه تلفن ثابت به ۳۷ میلیون و ضریب نفوذ تلفن ثابت به ۳۷ درصد رسید.

وی گفت: تحقق دسترسی سریع به خدمات در تمام لایه ها، ارایه خدمات و سرویس های مورد نیاز اپراتورهای همراه و ثابت، افزایش تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت به ۱۴ هزار و ۵۰۰ و رسیدن روستاهای دارای ارتباط به ۵۱ هزار روستا از جمله مهم ترین دستاوردها درسال ۹۸ بوده است.

وی بیان کرد: بهبود قابل‌توجه در شاخص‌های کیفی شبکه اعم از latency، جیتر و کاهش پینگ، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده است.

وی با اعلام اینکه ۵۵ درصد سهم بازار و ترافیک باند پهن ثابت در سراسر کشور متعلق به شرکت مخابرات ایران است، گفت: سهم ترافیک مصرفی کل کشوردر انتهای سال به ۸۴۰۰ ترابایت رسید. وی همچنین اظهار داشت: افزایش رضایتمندی و توسعه خدمات کاربرپسند ،ارایه کمپین های مختلف در جهت رفع نیازهای مشتریان ،افزایش شش درصدی شاخص nps (رضایت مندی مشتریان)نیز از اقدامات مهم سال ۹۸ بود.

صدری گفت: ارزش بازار سهام مخابرات ایران رشد ۱۸۵ درصدی را در سال ۹۸ تجربه کرد و میانگین قیمت هر سهم شرکت مخابرات به رشد سه و نیم برابری رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین گفت: در راستای تحقق و ترویج، خدمات الکترونیک وارایه درگاه های مختلف غیرحضوری مانند ارتقای سامانه ۲۰۰۰، ارتقای سامانه ۲۰۲۰، کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، و بخش مخابرات من در پرتال شرکت مخابرات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: با توجه به ایفای نقش مسئولیت‌اجتماعی خود، وتوجه بیشتر به دولت الکترونیک، در سال ۹۸ قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان را در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی حذف شد.

وی افزود: حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در سراسر کشور باعث کمک به حفظ محیط زیست و صرفه جویی حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی شد.

صدری در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سالی خوش برای همکاران و تشکر از فعالیت های شبانه روزی و جهادی تمام کارکنان، از حمایت های سهامداران شرکت، اعضای هیات مدیره و مجموعه وزارت ارتباطات در مسیر تحقق اهداف پیش بینی شده قدردانی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تلفن دولت الکترونیک روابط عمومی شاخص شرکت مخابرات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تلفن ثابت سال گذشته سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، حسین مدرس خیابانی در دیدار محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان که در جریان سفر به این استان انجام شد، با اشاره به برنامه های شرکت ملی صنایع مس ایران در زمینه رشد تولید اظهار کرد: همه تلاش ما بر تحقق شعار سال جاری و رشد تولید استوار است و برای تحقق این هدف، همه ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی حتما یکی از وظایف ماست، تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها، افزایش بهره وری با نوسازی خطوط تولید و پشتیبانی از تولید به عنوان الزامات تحقق شعار سال جاری مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به مجموعه ذخایر مس و ظرفیت های ایجاد شده در این صنعت افزود: پیشبرد و سرعت بخشیدن به طرح های توسعه ای صنعت مس جزو اولویت های این شرکت محسوب می‌شود چرا که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده اند معدن می تواند جایگزین نفت شود.

استاندار کرمان هم در این دیدار، ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای اولویت قرار دادن اجرای طرح های توسعه ای گفت: مس بزرگترین صنعت استان کرمان محسوب ‌می‌شود و آماده حمایت از هرگونه اقدامی در راستای توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت هستیم.

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه پروژه های مشترکی جهت همکاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی وجود دارد، افزود: همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای افزایش بهره‌وری از موضوعاتی به شمار می‌شود که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: معادن خرد و کوچک زیادی در حوزه صنعت مس استان داریم که برای منطقه و محدوده اطراف خود دارای اهمیت هستند و ظرفیت‌های متنوعی نیز دارند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!