Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:27:22 GMT

۵۰ پرونده صنفی مرتبط با کرونا در بوکان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۷۲۸

۵۰ پرونده صنفی مرتبط با کرونا در بوکان تشکیل شد

حسن عبدی، روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اصناف به علت گران‌فروشی یا خودداری از عرضه به ۹۲۱ میلیون و ۳۵۲ هزار ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۹۰۰ فقره بازرسی نیز از مغازه‌های بوکان انجام شده‌است، اضافه کرد: در حال حاضر بازار بوکان بیش از ۲۲ روز تعطیل بوده و این روند با نظارت کارشناسان همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پلمب ۱۲۱ واحد صنفی متخلف در بوکان خبر داد و افزود: در این راستا، ماموران از واحدهای صنفی در قالب چهار اکیپ بازدید کرده و به مسوولان واحدهای صنفی تذکر کتبی دادند ولی اصناف متخلف در شرایط حساس بهداشتی به تذکرها توجه نکرده و مغازه خود را باز کرده بودند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان، فعالیت تمام واحدهای صنفی جز مواردی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب، جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی خواهد داشت.

عبدی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

بوکان بعد از ارومیه و خوی با ۸۰ مورد مثبت مبتلا به کرونا سومین  شهر آلوده آذربایجان‌غربی به لحاظ افراد آلوده به ویروس کرونا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بوکان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بوکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بوکان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیر احمدی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سنوات قبلی در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

کد خبر 747837

دیگر خبرها

  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان