Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:59:37 GMT

۱۲۰ واحد نانوایی متخلف در بروجرد شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۷۴۴

۱۲۰ واحد نانوایی متخلف در بروجرد شناسایی شد

حمید آزادبخت روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد واحد نانوایی از مجموع  ۶۰۰ بازرسی بعمل آمده با همکاری دستگاههای مرتبط بهداشت و اتحادیه مربوطه  شناسایی و به پرداخت ۳۷۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

وی عمده تخلف این واحدها را  کم فروشی، عدم رعایت بهداشت، آرد خارج از شبکه عنوان کرد و افزود : با توجه به انتشار ویروس کرونا  در صورت مشاهده  هرگونه تخلف بدون اغماض برخورد قاطع خواهیم داشت چون از جمله صنوفی که می تواند با عدم رعایت بهداشت سلامت جامعه را دچار مخاطره کند نانوایی ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با توجه به حساسیت و نقش ویژه نانوایان در سلامت جامعه‌ و پیشگیری از ویروس کرونا با هماهنگی فرمانداری بروجرد طرح گشت مشترک نظارت بر واحدهای خبازی به طور مستمر ادامه دارد.

رییس اداره صمت بروجرد  اظهارداشت: در این راستا اکیبی متشکل از ۴۰ نفر در قالب تیم های ۴ نفره رییس و کارشناسان بازرسی صمت، شرکت غله، مرکز بهداشت، تعاون روستایی، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و سایر دستگاهها، کار نظارت و ارتقاع سطح بهداشت نانواییها را برعهده دارند.

آزادبخت با تاکید براینکه شهروندان بروجردی می توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند یادآور شد: برای پیشگیری از ویروس کرونا همه واحدهای نانوایی ملزم به ضدعفونی و استفاده از دستکش و رعایت نکات بهداشتی هستند.

شهرستان بروجرد دارای بیش از ۳۰۰ واحد نانوایی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت صمت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت صمت لرستان ویروس کرونا بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت صمت لرستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز

سیروس دهقان شیری مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از شناسایی ۲ هزار و۴۶۲ نیروی کار غیر مجاز خارجی در کارگاههای تولیدی و اصناف این استان خبر داد.

سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی باکارفرمایان متخلف در استان البرز افزود: براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آن‌ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال گذشته انجام شد ادامه داد: طرح های نظارتی برای شناسایی و جمع آوری نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز ادامه دارد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز بیان کرد: دراین زمینه ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند.

دهقان شیری گفت: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیروهای خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد