Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:50:20 GMT

بازدید امام جمعه اندیکا از کارگاه تولید ماسک

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۱۷۵۴

بازدید امام جمعه اندیکا از کارگاه تولید ماسک

حجت الاسلام سید اکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در سرکشی به برخی خیاطی‌های تولید ماسک رایگان ضمن خداقوت و تبریک ایام و اعیاد شعبانیه گفت: از مجاهدت بانوان مشغول به کار تولید ماسک، تقدیر می‌کنم.

او در ادامه بیان داشت: این صحنه‌ها یادآور همت و تلاش و مجاهدت بانوان مومنه در صدر انقلاب و دوران ۸ سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها است که لباس رزمندگان را تولید و یا تعمیر می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الایلام موسوی افزود: با این تفاوت که آن زمان جنگ نظامی بود و امروز کشور در خط مبارزه با بیماری کرونا ویروس منحوس است.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: این کار شما نمونه تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است که یک تولیدی بتواند ظرفیت تولید خودش را یا افزایش و یا متنوع کند.

این مقام مسئول گفت: به وجود چنین بانوانی که بدون چشم داشتی برای حل مشکلات شهرستان تلاش می‌کنند، افتخار و مباهات می‌کنیم و مطمئنا اجر و پاداش شما محفوظ است.

او اظهار داشت: ویروس منحوس کرونا دفع و فراموش خواهد شد، اما این مجاهدت‌ها در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است

علیرضا حسینی در بازدید از کارگاه‌های تولیدی فعال شهرستان نیر به ضرورت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: کارگاه‌ های غیر فعال شهرستان هم در حال فعال شدن هستند و امسال تلاش خواهیم کرد در راستای تحقق شعار سال، وارد چرخه تولید شوند.

فرماندار نیر به تلاش‌ها برای جلوگیری از خام فروشی در معادن نیز اشاره و افزود: از ۲۶ معدن موجود در این شهرستان ۱۵ معدن فعال است و پارسال ۲ معدن تولید گچ و اسفنج آهنی هم به آنها اضافه شد و این معادن باید از خام فروشی خارج شده و کارخانه‌های فرآوری و جانبی خود را دایر کنند.

به گفته او، ۶۰ درصد شن و ماسه استان اردبیل از معادن شن و ماسه شهرستان نیر استحصال می‌شود و در راستای ایجاد اشتفال با استفاده از این ظرفیت موجود، افزایش تولیدات کارگاه‌ها و کارخانه‌ها با ارائه تسهیلات و تقویت آورده‌های شخصی را در دستور کار قرار داده ایم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند