Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجودی که اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ۴ اردیبهشت را برای برگزاری انتخابات هیئت کشتی این استان پیشنهاد داده، اما بعید است تشکیل مجمع در این تاریخ امکان‌پذیر باشد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز 19 اسفند ماه دوره چهار ساله ریاست اصغر ثمربخش در هیئت کشتی مازندران به اتمام رسید و این در حالی بود که در همان روزها ثبت‌نام از کاندیداهای شرکت در انتخابات بعدی هیئت استان انجام شد و تا پایان روز 26 اسفند ماه، 11 نفر ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی ابراهیمی، محسن بابایی، حبیب‌الله جعفری، عمران زارعی، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، بهنام طیبی، سیدجواد هاشمیان، عسکری محمدیان، حمید محمدنژاد و فرامرز نقیبی نفراتی بودند که برای شرکت در انتخابات پیش روی کشتی مازندران اعلام آمادگی کردند.

اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران روز 4 اردیبهشت را به‌عنوان زمان برگزاری انتخابات اعلام کرده است، اما قطعاً تا جواب استعلام و تأیید صلاحیت این افراد نیاید، عملاً امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد. ضمن اینکه با توجه به وضعیت کشور در پی شیوع بیماری کرونا، باید دید کارها به چه شکل پیش خواهد رفت.

فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بعد از تأیید افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات، باید روی تاریخی به توافق برسند تا انتخابات به انجام رسد.

پیش از این در روز 26 اسفند ماه با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و موافقت فدراسیون کشتی، عادل عالیشان به‌عنوان سرپرست هیئت تا زمان تشکیل مجمع انتخاباتی، معرفی شده بود.

ثبت‌نام دوباره در انتظار 2 هیئت کشتی/ کرونا مجمع سالیانه 3 استان را لغو کردآخرین پیشنهاد برای برگزاری لیگ کشتی؛ برگزاری لیگ برتر با 10 تیم و حذف مسابقات دسته اول



انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی ورزش و جوانان استان مازندران برگزاری انتخابات هیئت کشتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی وزیر کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 739627

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • مشکلات مسجد تاریخی جامع سمنان زیر ذره بین جمعی از موثرین و مطالبه گران سمنانی!
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد