Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: رانندگانی که با خودرو‌های پلاک "ت" یا رانندگان آژانس‌هایی که با خودرو‌های مربوطه به امور شخصی یا خانوادگی خود در سطح شهر اقدام کنند، با برخورد پلیس راهور و اعمال قانون رو به رو خواهند شد و مجوز‌های این دو روز صرفاً برای سرویس دهی به شهروندان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به فعالیت‌های ستاد مقابله و پیشگیری کرونا سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی برای رانندگان ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر اصفهان انجام شده و بروشور‌های آموزشی بین آن‌ها توزیع می‌شود همچنین آموزش‌های مجازی برای آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: به رانندگان تاکسی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن روی صندلی‌ها، دستگیره و دیگر قسمت‌های مورد نیاز خودرو آموزش لازم داده شده و باید روزی سه بار خودرو‌ها ضدعفونی شود.

او ادامه داد: اعتبار پروانه فعالیت رانندگان تاکسیرانان و آژانس‌ها تاکسی تلفنی که مدت آن‌ها تا اسفند ۹۸ به اتمام رسیده بود، تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شده و نیاز به مراجعه به سازمان و شرکت‌ها نیست.

منوچهری اظهار کرد: مرخصی تمام رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی اصفهان فعالیت های آموزشی تمدید اعتبار پروانه فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل

تین نیوز

پس از خروج بخش زیادی از رانندگان اتوبوس بین شهری از این شغل که مسئولان را به استخدام فوری 10 هزار راننده مسافری واداشته است، اینک خبر رسیده که رانندگان ناوگان سواری کرایه بین شهری نیز به دلیل مشکلات موجود از این حرفه خداحافظی کرده و جذب تاکسی های  اینترنتی شده اند.

به گزارش تین نیوز، شماری از رانندگان سواری کرایه بین شهری با اشاره به مشکلات فراوانی که با آن مواجه هستند در گفت و گو با خبرنگار با تاکید کردند: افزایش هزینه های جاری ارایه خدمات حمل و نقل مسافری به گونه ای شده که دیگر امکان ادامه فعالیت برای بسیاری از رانندگان فعال در این حوزه وجود ندارد.

به گفته آنان، از طرفی هزینه های دولتی مرتبط با رانندگی ناوگان عمومی نیز هر سال متناسب با تورم افزایش می یابد و این اقدام در شرایطی صورت می گیرد که افزایش کرایه های حمل و نقل مسافر بدون توجه به تورم و با شرایط خاصی صورت می گیرد که معمولا میزان افزایش آن نیز قادر به جبران هزینه های رانندگان نیست.

آنان تاکید کردند: در کنار تمام این موارد باید به سخت گیری های پلیس راه نیز اشاره کرد که انگیزه کار رانندگان برای فعالیت در بخش مسافری ناوگان مسافری جاده ای را از بین می برد.

به گفته آنان، یکی از مواردی که بسیار بر معیشت رانندگان عمومی تاثیر منفی دارد و با وجود اقدامات متعددی که برای برطرف کردن این مشکل صورت گرفته، هنوز ادامه دارد، توقیف دفترچه های کار رانندگان عمومی بین شهری است که در بعضی اوقات راننده را تا 45 روز از ادامه کار و فعالیت باز می دارد.

رانندگان سواری کرایه بین شهری با بیان این که در کنار همه این مشکلات باید به حضور پر رنگ سواری های شخصی و تاکسی های اینترنتی در بازار کوچک حمل و نقل مسافری رانندگان پایه دوم نیز اشاره کرد، خاطرنشان کردند: رانندگان تاکسی های اینترنتی نه ملزم به اخذ کارت هوشمند ، سلامت و عدم اعتیاد هستند و نه با سختگیری های ماموران پلیس راه مواجه اند.

آنان تاکید کردند: باتوجه به این که یک راننده ناوگان عمومی سواری کرایه، خدماتی از دولت دریافت نمی کند، اغلب رانندگان با خروج از این حرفه تصمیم گرفته اند یا با تاکسی های اینترنتی همکاری کنند و یا به عنوان راننده شخصی و یاحرفه دیگری را انتخاب کنند چرا که به نظر می رسد حتی دست فروشی از این حرفه پردرآمدتر و راحت تر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند