Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 123 کیلوگرم تریاک توسط مرزبانان این استان خبر داد و گفت:مرزبانان موفق شدند ضمن کشف مواد، یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر و به مراجع قانونی تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی ، سردار ماشالله جان نثار اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و طی عملیات هایی موفق شدند بیش از 123 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد : مرزبانان طی رصد کامل مرز و انجام عملیات‌های جداگانه در مسیرهای ورود احتمالی قاچاقچیان مواد مخدر، موفق شدند ضمن کشف مواد، یک دستگاه خودرو توقیف و  یک نفر قاچاقچی را دستگیر و به مراجع قانونی تحویل دهند.

جان نثار گفت: مرزبانان موفق شدند در محل‌های درگیری 123 کیلو و 300 گرم مواد افیونی از نوع تریاک را از قاچاقچیان کشف کنند.

انتهای پیام/ 70068
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان رضوی مشهد فرمانده مرزبانی خراسان رضوی کشف موادمخدر دستگیری قاچاقچیان خراسان رضوی مواد مخدر موفق شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6079625

دیگر خبرها

  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال