Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:48:05 GMT

اختصاص اعتبار برای تجهیز مراکز بهداشتی فومن

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۲۱۶

اختصاص اعتبار برای تجهیز مراکز بهداشتی فومن

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ ولی رحمانی، نماینده فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان در بازدید از مراکز بهداشتی – درمانی شهری و روستایی فومن گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز پانسیون پزشکان شهر ماکلوان، خرید یک دستگاه دی سی شوک برای درمانگاه شهر ماسوله و تجهیز تعدادی از مراکز بهداشتی – درمانی و اورژانس شهری و روستایی این شهرستان هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بیش از ۳۰ هزار عدد دستکش، ماسک، پاکسومتر، گان پزشکی، تب سنج و مواد ضدعفونی کننده از هدایای فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به مردم شهرستان فومن اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان امام حسن مجتبی در فومن 

محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان فومن نیز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در صورت مساعد بودن شرایط جوی در ساعات آینده، ارتش با همکاری دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ۳ شهر فومن، ماکلوان و ماسوله و ۱۴۶ روستای این شهرستان را ضدعفونی می‌کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵