Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@07:21:13 GMT

پلیس‌تهران:2176خودرواعمال قانون شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۲۲۷

پلیس تهزان: ۲۱۷۶ خودرو اعمال قانون شده‌اندجانشین رییس پلیس پایتخت از اعمال قانون ۲۱۷۶ خودرو در مبادی ورودی شهر تهران خبر داد. ناطقان: سردار حمید هداوند (جانشین رییس پلیس پایتخت) درباره آخرین آمار اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که توسط کمیته‌های هفتگانه این پلیس انجام در روز گذشته انجام شده است، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کمیته اصناف در خیابان خیابان سپه (حدفاصل میدان سپاه تا پل چوبی) اکثر فروشگاه‌ها در این منطقه تعطیل و چند واحد صنفی فروش متعلقات چوبی باز بوده‌اند همچنین در خیابان ابن سینا چند واحد صنفی آجیل و خشکبار، تعمیرگاه، نانوایی و سوپری در حال فعالیت بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در خیابان امیرکبیر تمامی مغازه‌ها و فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو، لاستیک فروشی‌ها تعطیل هستند، ادامه داد: در خیابان مصطفی خمینی نیز برخی مغازه‌ها و فروشگاه‌های غیرضرور بازبودند اما بنابر گزارش‌های اعلام شده هیچیک از این مغازه‌ها مشتری نداشتند.

جانشین رییس پلیس پایتخت با تاکید براینکه اصنافی که براساس دستورالعمل باید تعطیل باشند اما در حال فعالیت بودند با صدور تذکر تعطیل شدند، خاطرنشان کرد: در خیابان امام خمینی (میدان حسن آباد) نیز اکثر واحدهای صنفی فروش ابزار و یراق بسته هستند و صرفا دو مغازه باز بودند. همچنین در خیابان ولیعصر (حدفاصل جمهوری) اکثر واحدهای صنفی فروش تجهیزات پزشکی باز بودند.

سردار هداوند همچنین در خصوص فعالیت کمیته راهور در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز گفت: برابر مصوبات قرارگاه امام رضا( ع) آمار عملکرد ۲۴ ساعت گذشته این پلیس در خصوص"طرح فاصله گذاری اجتماعی" با ۹۹۷ خودرو که در حاشیه بوستان‌ها توقف کرده بودند همچنین ۱۵۸۵ خودرو پلاک شهرستان متخلف برخورد شد.

وی ادامه داد: براساس گزارش کمیته اصناف در خیابان انقلاب تمامی صنوف کتابفروشی بسته بودند و تنها برخی از شعب بانک‌ها در محدوده خیابان ولیعصر از چهارراه ولیعصر تا میدان ولیعصر در حال فعالیت بودند. در خیابان طالقانی نیز تمامی صنوف بجز داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها تعطیل هستند. همچنین در اکثر نقاط شهر تعدادی از اصناف متخلف در حال فعالیت بودند که با تذکر تعطیل شدند.

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: براساس گزارش کمیته پلیس راه که در سه نقطه آزادراه تهران شمال، اتوبان قم_ تهران وجاده قدیم قم _تهران فعالیت می‌کنند تا ساعت ۱۸ روز گذشته در مجموع تعداد ۲۵۰۰ دستگاه خودروی برگشت داده شده و ۲۱۷۶ مورد اعمال قانون شده‌اند.

سردار هداوند همچنین در خصوص فعالیت یگان‌های مختلف پلیس گفت: هیچکدام از نیروهای پلیس در یگا‌ن‌های مختلف دورکار نشده‌اند و امکانات ایمنی از قبیل ماسک در اختیار آنها قرار داده شده است و در سطح شهر و مبادی ورودی و خروجی شهر در حال فعالیت هستند. مردم در صورت باز بودن اصناف می‌توانند با ۱۱۰ تماس بگیرند و اطلاع دهند. منبع: ایلنا برچسب ها: پلیس تهران ، خودرو ، اعمال قانون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پلیس تهران خودرو اعمال قانون حال فعالیت اعمال قانون رییس پلیس شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت کنند.

منبع: فارس

کد خبر 746932

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد