Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:15:50 GMT

آینده روشنی پیش روی کبدی کرمانشاه قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۲۳۰

آینده روشنی پیش روی کبدی کرمانشاه قرار دارد

مختار صیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مهمترین برنامه ای که هیات کبدی در سال جدید دنبال می کند احداث خانه کبدی است که هم اکنون با حدود ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: طبق وعده اداره کل ورزش و جوانان استان خانه کبدی کرمانشاه تا اواخر تیرماه آماده بهره برداری خواهد شد که می تواند خیال هیات را از داشتن یک مجموعه مناسب برای ورزشکارانش راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی ادامه داد: هم اکنون ورزشکاران کبدی کرمانشاه در مجموعه ورزشی امام سجاد (ع) واقع در شهرک کیهانشهر به تمرین می پردازند که آن هم شرایط استانداری ندارد و برای اکثر آنها بعد مسافتی طولانی ندارد.

به گفته رییس هیات کبدی استان کرمانشاه هم اکنون حدود ۳۲۰ ورزشکار بیمه شده که ۶۰ درصد آنها را آقایان و ۴۰ درصد نیز بانوان تشکیل می دهند زیر نظر هیات کبدی فعالیت می کنند.

وی در ادامه فعال سازی هیات های کبدی شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، روانسر و سنقروکلیایی را از دیگر برنامه های در دست اجرا عنوان کرد.

صیدی همچنین شرکت تیم های آقایان و بانوان استان در مسابقات کبدی قهرمانی کشور، برگزاری دوره های آموزش مربی و داور و راه اندازی لیگ استانی را از دیگر فعالیت های در دست اقدام هیات در سال ۱۳۹۹ برشمرد.

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه در ادامه نگاهی به مهمترین فعالیت های هیات در سال گذشته داشت و گفت: مهمترین آن قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر بود هرچند نتوانستیم خود را در این رقابت ها حفظ کنیم.

وی ادامه داد: تیم کبدی کرمانشاه در هفته های نخست لیگ برتر جزو سه تیم اول بود اما با عملی نشدن وعده های داده شده مسوولان و مشکلات مالی که گریبان تیم را گرفت هشت بازیکن خود را در طول فصل از دست دادیم تا عملا شیرزاه تیم از هم پاشیده و با قرار گرفتن در رده هفتم از جمع هشت تیم به لیگ یک سقوط کنیم.

صیدی تصریح کرد: هرچند این امید می رود با ۱۰ تیمی شدن لیگ برتر در فصل جدید بازهم بتوانیم در این رقابت ها حضور پیدا کنیم.

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه برگزاری چند دوره آموزش مربی گری و داوری را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: در این دوره ها حدود ۸۰ نفر شامل ۴۰ داور و ۴۰ مربی شرکت و دوره های لازم را پشت سر گذاشتند.

وی فعال کردن هیات شهرستان های صحنه و جوانرود را از دیگر برنامه های سال گذشته عنوان و تصریح کرد: تیم دختران کرمانشاه نیز در المپیاد استعدادهای برتر کشور مقام پنجم را کسب کرد.

صیدی در پایان، قهرمانی میلاد احمدی با تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی کیش و حضور ۲ کبدی کار دیگر استان در ترکیب تیم سرکل کبدی کشور در رقابت های جهانی پاکستان و کسب عنوان سوم که خود وی نیز به عنوان مربی در این تیم حضور داشت را از دیگر موفقیت های کبدی کرمانشاه در سال ۱۳۹۸ عنوان کرد.

برچسب‌ها کبدی ديپلماسي ورزشي کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبدی ديپلماسي ورزشي کرمانشاه کبدی ديپلماسي ورزشي کرمانشاه کبدی کرمانشاه هیات کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070356 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ابتلا به بیماری کبدی با این نوشیدنی شیرین
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • علائم شایع بیماری‌های کبدی را بشناسید
  • (ویدیو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد
  • علائم شایع‌ بیماری‌های کبدی را بشناسید
  • (ویدئو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد
  • علائم شایع‌ترین بیماری‌های کبدی چیست؟
  • درمان بیماری کبد با چند دانه کوچک!