Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد دو محور مواصلاتی بر اثر طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی اظهارکرد: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای بافت- راور، کرمان- بافت و جیرفت- دلفارد استان کرمان هستیم. همچنین بارش باران در اکثر محورهای استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان، محورهای بجستان- فردوس و تربت حیدریه- کاشمر در استان خراسان رضوی، محورهای ارومیه- سلماس و  پیرانشهر- نقده در استان آذربایجان غربی و محور بندرعباس- میناب در استان هرمزگان مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محور قزوین- رشت محدوده گردنه کوهین در استان قزوین وجود دارد. 

رحمانی در ادامه از انسداد دو محور مواصلاتی در پی طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد و گفت: ساعت ٧ روز جاری (11 فروردین ماه) محور جاسک- بشاگرد در استان هرمزگان و ساعت 8 و 45 دقیقه محور فرعی کلکسورک- کهنوج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه‌های محلی دچار انسداد شده‌اند. 

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: طغیان رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی کمه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رودخانه فصلی کمه در سمیرم با بارش باران به خروش افتاد.این رودخانه که سال هاست بدون آب بوده امروز با بارش باران جانی دوباره گرفت. رودخانه فصلی کمه از مرکز شهر عبور می‌کند.
کمه در فاصله ۷۰ کیلومتری جنوب شهر سمیرم واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد
  • بارش برف در پیرانشهر به ۳۰ سانتیمتر رسید
  • رودخانه فصلی روستای آقداش در پی بارش باران
  • رانش زمین و طغیان رودخانه‌ها در شهرستان سمیرم
  • خروش رودخانه فصلی کمه