Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@17:20:26 GMT

چرا «دورهمی» پخش نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۴۱۸

چرا «دورهمی» پخش نشد؟

برنامه شب گذشته «دورهمی» با حضور امید حاجیلی به پخش نرسید و برنامه تکراری با حضور بهنام بانی روی آنتن رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه  «دورهمى» با حضور امید حاجیلى که قرار بود دیشب ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش گردد به دلیل آماده نبودن به پخش نرسید.

این برنامه امشب دوشنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهران مدیری دورهمی شبکه نسیم امید حاجیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان

ویژه‌برنامه نوروزی «آی نسیم سحری عید شد» سعی داشت تا با نگاه ویژه به همه طیف‌های جامعه تنوع و تکثر سلایق در جامعه را در نظر بگیرد و در برنامه‌سازی تک‌بعدی پیش نرود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ افشین حسین‌خانی تهیه‌کننده برنامه نوروزی «آی نسیم سحری عید شد» شبکه نسیم گفت: در یک‌بازه زمانی کوتاه طراحی بخش‌ها با مشورت گروه سردبیری و ساخت دکور را توسط پیمان قانع آغاز کردیم. در طراحی بخش‌ها سعی داشتیم تا به سلیقه همه طیف جامعه نگاه کنیم تا به‌ دور از شعارزدگی و خلاقانه به تکریم خانواده شهدا، دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشور، سیاست‌های جمعیتی،خواندن سرودهای خانوادگی و غیره بپردازیم.

او افزود: یکی از زیباترین بخش‌های این برنامه پرداختن ویژه و خاص به حادثه تروریستی کرمان در سالگرد شهادت شهید سلیمانی بود. در این بخش که محوریت آن دختر معروف به «کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی بود» با خرید لباس سفید خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی را از عزا در سال نو بیرون آوردیم و برای خانه‌تکانی به خانه مادر یکی از شهدا این حادثه تروریستی رفتیم. به حال و هوای مزار شهید سلیمانی در شب عید با گفت‌وگو با مردم نیز پرداختیم.

حسین‌خانی گفت‌وگوهای مردمی و به تصویر کشیدن نشاط و سرزندگی مردم در روزهای پایانی سال و همچنین توجه به ماه مبارک رمضان و پذیرایی از مردم روزه‌دار در امام‌زاده صالح را از دیگر بخش‌های این برنامه دانست و افزود: برگزاری جشن و موسیقی محلی در آسایشگاه کهریزک و اصلاح و آرایش سالمندان و مدد جویان این مرکز باهدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به همنوع صورت گرفت. ما سعی داشتیم به همه‌چیز توجه کنیم یاد هنرمندان درگذشته سال 1402 را زنده کردیم، به دستاوردهای علمی درزمینهٔ کاشت حلزون پرداختیم و حال هوای حرم رضوی را در لحظات پایانی سال با حضور حاج مهدی تحویلدار زنده کردیم. 

این تهیه‌کننده گفت: در همه برنامه‌هایی که تاکنون ساختم سعی داشتم تا از مجریانی استفاده کنم که متخصص و متعهد و مجرب باشند خوشبختانه فرزاد حسنی نیز تمام این ویژگی‌ها را داراست. خوشحالم که پس از سال‌ها فرزاد حسنی در این بازه زمانی حساس به تلویزیون برگشت و با اعتبارش بسیاری از هنرمندان محبوب و مردمی را نیز با خود همراه کرد.

او تأکید کرد: در ویژه‌برنامه نوروزی «آی نسیم سحری عید شد» توانستیم میزبان هنرمندان مردمی و محبوبی چون استاد حسین خواجه امیری، حامد بهداد، خسرو خسروشاهی، منوچهر والی زاده، هادی حجازی فر، میلاد کی مرام، علیرضا طلیسچی، حامد همایون، لیندا کیانی، امیر عظیمی و غیره باشیم.

اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی

 

این تهیه‌کننده ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر شبکه نسیم در ساخت این برنامه نوروزی مستقل بیان کرد: برای ساخت و متفاوت بودن در یک برنامه تلویزیونی که بتوان طیف گسترده‌ای از مخاطبان را جذب کرد نیاز به درایت و حمایت مدیر شبکه داشتیم تا به‌دوراز ترویج یک ایدئولوژی به جذب مخاطب حداکثری بی اندیشیم و برای نیل به این مقصود به‌جای ترویج لمپنیسم و گفت‌وگو با افراد و بیان سخنانی برای به دست آوردن دل هنرمندان غرب نشین، در انتخاب مهمان و طراحی و ساخت بخش‌ها دستمان باز بود و درنهایت نیز با یاری خدا توانستیم یک برنامه متعهد، جذاب مطابق با سلایق بخش وسیعی از مردم کشور بسازیم.

حسین‌خانی در مورد خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر معرفی پربیننده‌ترین برنامه‌های نوروزی گفت: به‌عنوان کسی که سال‌ها برای تلویزیون برنامه ساختم، روابط عمومی این رسانه را مرجع رسمی هرگونه آمار و خبری پیرامون پربیننده‌ترین و یا کم بیننده‌ترین برنامه تلویزیون می‌دانم و تا آنجایی که اطلاع دارم آمار رسمی منتشرنشده است.

او ادامه داد:  البته باید توجه داشت که سایر همکاران من در دیگر شبکه‌های تلویزیونی فعالیت خود را پنج روز پیش از ما شروع کردند، طبیعی است که در تلوبیون آمار بازدید بیشتری داشته باشند. زیرا برنامه «آی نسیم سحری عید شد» در سه بخش و سه بازه زمانی مختلف پیش و پس از سال‌تحویل پخش شد زیرا هدفش تنها برنامه‌سازی برای مردم و ایجاد لحظات دلپذیر در ابتدای سال نو بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • اجرای آهنگ «دین مارتین» توسط ببعی در شبکه نسیم + فیلم
  • تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان در شبکه نسیم
  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • یک برنامه جدید با محوریت جناب خان در راه است
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان