Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@10:41:09 GMT

پیام وزیر دفاع به فرمانده کل ارتش

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۴۳۱

پیام وزیر دفاع به فرمانده کل ارتش

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات جهادی و تلاش شبانه‌روزی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمک به مجموعه بهداشت و درمان کشور و اجرای ماموریت‌های محوله قرارگاه بهداشتی و درمانی حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: مجاهدت‌های بی‌بدیل و قهرمانانه ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه سار تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برگ زرینی‌ از دیباچه افتخارات ملت رشید ایران اسلامی است که در پرفراز و نشیب‌ترین دوران عصر پرفروغ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حاتمی  با بیان اینکه ارتش حزب‌الله بازوی پرتوان انقلاب اسلامی و دژ نفوذناپذیر و مستحکم و ضامن پایدار استقلال دفاعی و حافظ تمامیت ارضی کشور است، تاکید کرد: نیروهای غیور ارتش در عرصه تهدید جدید شیوع ویروس منحوس کرونا در ایران اسلامی که جان هزاران نفر از هموطنان عزیز در معرض خطر جدی قرار گرفته، یک‌بار دیگر با همت والا، برنامه‌ریزی و اجرای مقتدرانه خود نقش‌آفرینی و حماسه بزرگی خلق کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن قدردانی از افتتاح و راه‌اندازی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی ۲ هزار تختخوابی توسط دلیر مردان ارتش اسلام در ۴۸ ساعت تصریح کرد: مراتب تقدیر و تشکر خالصانه خود را از این اقدام جهادی و کمک به مجموعه بهداشت و درمان کشور و اجرای ماموریت‌های محوله قرارگاه بهداشتی و درمانی حضرت امام رضا(ع) اعلام کرده و از درگاه خداوند متعال برای همه رزمندگان پر توان ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه شخص جنابعالی و امیر فرمانده محترم نیروی زمینی قهرمان توفیق روز افزون  و آرزوی سلامتی، سربلندی در ماموریت‌های خطیر محوله در سایه توجهات حضرت امام عصر (عج) و اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا  مسئلت می کنم.

۲۷۲۱۴

کد خبر 1370630

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر حاتمی وزیر دفاع ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیام خود آورده است: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

در پایان این پیام آمده است: با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی