Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تورج اسماعیلی معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از برپایی چهار نقاهتگاه با ظرفیت ۲۰۰ تخت برای بستری دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا در این استان خبر داد.

او افزود: با بکارگیری نیرو‌های متخصص آماده کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان برای استفاده از ظرفیت این نقاهتگاه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی اضفه کرد: اهدای بسته بهداشتی و ضدعفونی، دستکش و ماسک به کارکنان برای استفاده در محل کار، آماده سازی مراکز درمانی سپاه در استان برای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم و توزیع ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی بین مردم و کارکنان سپاه از دیگر اقدامات معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) است.

او ادامه داد: در زمینه ضدعفونی اماکن و معابر عمومی در سراسر استان نیز از امکانات و تجهیزات گردان جنگ نوین تیپ حضرت قمربنی هاشم (ع) استفاده شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران نقاهتگاه بیماران کرونایی ویروس کرونا حضرت قمربنی هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری

شهرام خواجوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۳۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و شهرستانی زیرمجموعه استانداری و فرمانداری‌ها در استان فعال هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در استان مشغول به فعالیت هستند.

خواجوی اظهار کرد: این تشکل‌ها در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی با موضوع فراگیر ایثار و شهادت، دفاع مقدس، حفاظت محیط‌زیست، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، جمعیتی و براساس علایق افراد و براساس محور‌های ابلاغی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مسائل اجتماعی و فرهنگی دغدغه اعضای تشکل‌های مردم نهاد است

وی با بیان اینکه تشکل‌های اجتماعی حلقه واسط بین مردم و دولت به شمار می‌روند، گفت: گروه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در ترغیب، تشویق و جلب نظر مردم در انجام کار‌ها و فعالیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و می‌توانند با اظهارنظر‌های تخصصی دولتمردان و کارگزاران را یاری رسانند.

خواجوی اضافه کرد: تشکل‌های غیردولتی از دل مردم برخاسته و نقش مهمی در تقویت مشارکت اجتماعی مردم دارند.

وی در خصوص شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از کارکرد‌های این شورا را نوآوری اجتماعی برای تقویت مشارکت اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی تشکل‌های اجتماعی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • دستاوردهای سپاه پاسداران برگرفته از رسالت پاسداری است
  • وعده صادق اقتدار نظام و سپاه پاسداران را برای دنیا ثابت کرد