Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:18:43 GMT

کاهش‌دستمزد بازیکنان هندبال و بسکتبال بارسا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۴۶۸

کاهش‌دستمزد بازیکنان هندبال و بسکتبال بارسا

اقدام تیم فوتبال بارسلونا به تمام رشته‌های ورزشی این باشگاه تسری یافت.

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، تیم‌های بسکتبال، هندبال، فوتسال و هاکی بارسلونا موافقت خود را با کاهش دستمزد جهت کمک به اقتصاد باشگاه اعلام کردند.

 

 آنته تومیچ (کاپیتان تیم بسکتبال)، ویکتور توماس (کاپیتان تیم هندبال)، آیتور اگورولا (کاپیتان تیم هاکی) و سرخیو لورنزو (کاپیتان تیم فوتسال) در پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، خبر از این اقدام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 جالب است بدانید 4 کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا (مسی، پیکه، بوسکتس و سرجی روبرتو) روی هم رفته، چیزی حدود 2.08 میلیون یورو، دستمزد هفتگی دریافت می‌کنند. در حالی که پردرآمدترین بازیکن تیم بسکتبال بارسلونا، دستمزد سالیانه 5.4 میلیون یورو و هندبال 650 هزار یورو دارند. مجموع دستمزد پرداختی سالانه بازیکنان تیم فوتسال 4.1  و هاکی 1.7 میلیون یورو است.

بارسلونا ویروس کرونا بسکتبال هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ویروس کرونا بسکتبال هندبال کاپیتان تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی 27 ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود و بارها تکرار کرده که نظرش عوض نشده اما چه کسی جانشین او می‌شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می‌دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه‌های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد.

دیگر خبرها

  • علاقه بایرن مونیخ به جذب فرنکی دی یونگ؛ بارسلونا مشکلی با فروش هافبک هلندی‌اش ندارد
  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!