Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:18:04 GMT

اقلام بهداشتی در اختیار دامداران نظرآباد قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۴۹۹

اقلام بهداشتی در اختیار دامداران نظرآباد قرار گرفت

مدیر تعاون روستایی استان البرز روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری ویروسی کرونا و ضرورت بسیج تمام ظرفیت‌های موجود، شرکت تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی نظرآباد از تشکل‌های تحت پوشش تعاون روستایی استان البرز از اول فروردین ماه جاری تاکنون نسبت به تهیه و توزیع انواع مواد ضدعفونی‌کننده دست و محیط، ماسک و دستکش بین دامداران، کشاورزان وعموم مردم در فروشگاه شرکت تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی نظرآباد اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محسن موسوی افزود: این شرکت از ابتدای سال ۹۹  تاکنون  ۵۰ گالن چهار لیتری مواد ضدعفونی‌کننده دست ، ۶۰ گالن چهار لیتری مواد ضدعفونی‌کننده محیط و سطوح ، یک هزار عدد ماسک معمولی ،۴۰۰ عدد ماسک ،۵۰۰ جفت دستکش لاتکس، چهار تن مایع ضدعفونی‌کننده فرمالین برای  ضدعفونی محیط  دامدارای‌ها و وسائل نقلیه توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: در راستای نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری به نام  «جهش تولید» و نیز توصیه های مقام معظم رهبری و دولت در خصوص کمک‌های همه جانبه و بسیج عمومی برای پیشگیری و مقابله با بیماری ویروسی کرونا ،شبکه تعاون روستایی استان البرز نیز با تمام امکانات و ملزومات بهداشتی در خدمت مردم می‌باشد.

موسوی ادامه داد: شرکت تعاونی کشاورزی دامداران نظرآباد از ابتدای سال جاری تاکنون و بدون تعطیلی خدمات قابل توجهی را از جمله مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی را در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان نظرآباد گذاشته است.

مدیر تعاون روستایی استان البرز تاکید کرد: مواد ضدعفونی‌کننده ویژه محیط و سطوح علاوه بر تولیدکنندگان کشاورزی شهرستان به تعدادی از مراکز درمانی استان اصفهان، تعدادی ازشعب بانک‌های استان، شرکت مگاموتور، تعاونی فرهنگیان شهرستان نظرآباد، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد، اداره تامین اجتماعی شهرستان نظرآباد توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین مقادیر قابل توجهی مواد ضدعفونی‌کننده در بسته بندی نیم لیتری در اختیار متقاضیان و مراجعین قرار داده شده است.

موسوی مدیر تعاون روستایی استان البرز با تاکید بر اینکه تشکل‌های تحت پوشش، تمام امکانات و ظرفیت‌های بالقوه خود را در اختیار کشاورزان و دامداران و مردم قرار می‌دهند، از عملکرد شرکت تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی نظرآباد از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، ابراز رضایتمندی کرده و این شرکت را جزو فعال‌ترین و موفق‌ترین تشکل‌های تحت پوشش برشمرد.

تاکنون تست کرونای یک هزار و ۵۵۸ نفر در استان البرز مثبت شده که ۱۴۹ نفر از این افراد فوت کرده اند ضمن آنکه ۲۹ مرگ مشکوک نیز در این استان ثبت شده است.

اکنون ۴۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

استان البرز دارای حدود سه میلیون نفر جمعیت است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تعاون روستایی استان البرز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعاون روستایی استان البرز ویروس کرونا تعاون روستایی استان البرز شرکت تعاونی کشاورزی دامداران تعاون روستایی استان البرز مواد ضدعفونی کننده شهرستان نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی، سلولزی  و ماشین آلات وابسته  که امروز با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن محلس و عضو هیئت رئیسه مجلس آغاز به کار کرد با استقبال چشمگیر شرکت‌های خارجی از جمله اروپایی مواجه شده و در مقایسه با سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته است.   در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت خواهند داشت.   حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های نوپا (استارتآپی) بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.   در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه می‌کنند.   رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه خواهند کرد.   علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های روز این صنعت را به نمایش گذاشته اند.   وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.   مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.   سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۹ فروردین تا یکم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه