Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@19:46:49 GMT

ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌های شهرستان پاکدشت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۲۵۵۴

ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌های شهرستان پاکدشت

ایرنا: رضا خانی گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی قطع زنجیره انتقال کرونا، ورود افراد به مناطق تفرجگاهی شهرستان پاکدشت، مناطق کوهستانی و بوستان‌های شهرستان تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

وی افزود: بخش مرکزی شهرستان پاکدشت با دارا بودن بیش از یک‌هزار هکتار گلخانه و تولید سالانه یک میلیون شاخه گل، قطب مهم تولید گل‌های زینتی کشور است که همه ساله، تعداد زیادی از مردم به ویژه مسافران نوروزی با حضور در این مناطق، علاوه بر گشت و گذار، نسبت به خرید گل اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از انتشار این بیماری، هر چند که از تعداد مسافران نوروزی به صورت چشم‌گیری کاسته شده ولی با همکاری تمامی کشاورزان و گلخانه‌داران، نمایشگاه‌های گل و گیاه به ویژه در روستای گلزار مهد تولید گل پاکدشت تعطیل شدند.

خانی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین، روز طبیعت، حضور افراد در تمامی مناطق روستایی، تفرجگاه‌ها، امامزادگان و حاشیه رودخانه‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده خودرو در این مناطق، پلیس راهور نسبت به اعمال قانون و انتقال خودروها به پارکینگ اقدام می‌کنند.

بخشدار مرکزی پاکدشت تصریح کرد: قطع زنجیره انسانی، مهمترین راه برای ریشه کنی ویروس کرونا است و این موضوع جز با همکاری مردم و رعایت اصول و نکات بهداشتی به ویژه ماندن در خانه محقق نمی‌شود.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف آباد با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت از ظهر دیروز تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهرستان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در آئین تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله، اظهار کرد: حضور در مناطق مرزی و محل‌های استقرار رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در غرب کشور، بهترین خاطرات به یاد ماندنی را برای من به همراه داشت.

استاندار مرکزی محرومیت زدایی را از جمله اقدامات تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان مرکزی دانست و افزود: امروز پس از گذشت حدود ۲ سال و نیم مجاهدت، ایثار، خدمت و تلاش شبانه روزی رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه در حال مراجعت هستند که در این مأموریت بسیار دشوار، موفق و سربلند بیرون آمدند و موجب افتخار جامعه رزمندگان و نیروهای مسلح استان مرکزی شدند و مایه امید و دلگرمی همه مردم استان هستند.

مخلص الائمه تأکید کرد: مجاهدتِ توأم با نظم و اِشراف و روحیه عالیِ فرماندهان، تکاوران و بسیجیانِ تیپ ۷۱ در مناطق غرب کشور بسیار قابل تقدیر بود و با توجه به اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت است زحمات و مجاهدت‌های این تیپ در پیشرفت کشور بسیار قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: همچنین اقدامات مردم‌یاری تیپ ۷۱ روح‌الله در منطقه و تعامل جوانان و پیشکسوتان بسیجی و فرماندهان این تیپ با مردم و ریش‌سفیدان نیز شایان توجه بود و تیپ ۷۱ سپاه روح الله با حضور مقتدرانه خود در غرب کشور افتخاری دیگر برای مردم قهرمان استان مرکزی به ماندگار گذاشت.

فلسفه سپاه حضور شجاعانه در قلب مخاطرات است

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی نیز بیان کرد: فلسفه سپاه پاسداران حضور و ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است و مهمترین ویژگی پاسداران و بسیجیان ثبات قدم، اعتقاد به نصرت الهی و بصیرت است.

سردار رضا کریمی افزود: حضور تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در مناطق مرزی استان کرمانشاه دارای برکات بسیار فراوانی بود که مهمترین آن خدمت به مردم و تأمین امنیت در مناطق مرزی بود که با توکل بر خدا و مجاهدت‌های فراوان علاوه بر رفع بسیاری از تهدیدات اقدامات بزرگ و اساسی در حوزه‌های خدمت رسانی انجام شد.

وی تأکید کرد: مردم دوستی، مردم داری و مردم یاری مهمترین رکن فعالیت‌های تیپ ۷۱ در مناطق مرزی بود که اقدامات اساسی و کلان در حوزه‌های محرومیت زدایی و کمک‌های معیشتی انجام شد.

سردار کریمی با اشاره به اقدامات و مأموریت‌های تیپ طی یک دو دهه اخیر بیان کرد: تیپ مردم پایه ۷۱ سپاه در ۲ دهه اخیر در مأموریت‌های مختلف از جمله حضور در شمال غرب کشور، دفاع از حرم اهل بیت (ع)، حضور در استان‌های مختلف و رفع بحران‌های طبیعی از جمله سیل و زلزله و حضور در استان کرمانشاه خوش درخشیده و در این مأموریت‌ها علاوه بر اینکه تجارب ارزنده‌ای کسب کرده توانسته الگوهای خوبی در کشور به ماندگار بگذارد.

وی تأکید کرد: با توجه به سرکشی‌های فرماندهان ارشد و مسئولین کشوری از پایگاه‌ها و فعالیت‌های تیپ ۷۱ در کرمانشاه و همچنین گزارشات میدانی نشان از موفقیت ۱۰۰ درصدی تیپ در منطقه دارد و قطعاً تا سالیان سال برکات فعالیت‌های ماندگار تیپ مشهود است.

کد خبر 6063111

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • استقبال۱۲ هزار مسافر نوروزی از تفرجگاه غربالبیز مهریز
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مسیر تفت و مهریز
  • تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در پاکدشت
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان